پیام وزیر کشور به مناسبت روز مجلس

به گزارش بصیرنیوز،وزیر کشور در پیامی به مناسبت روز مجلس تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی به عنوان تجلی‌گاه خواست و اراده ملت و رکن اساسی مردم سالاری دینی، پشتوانه مستحکمی برای وزارت کشور است.

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور طی پیامی ضمن تبریک به نمایندگان مجلس شورای اسلامی به مناسبت روز مجلس تاکید کرد: امیدوارم در سالی که رهبر معظم و فرزانه انقلاب آن را به سال اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال نامگذاری کرده اند، در سایه هم افزایی و تعامل سازنده میان مجلس و دستگاه‌های اجرایی بتوانیم اقدامات موثری را در راستای مردمی نمودن اقتصاد و رفع فقر و محرومیت از چهره جامعه صورت دهیم.

رحمانی فضلی وزیر کشور در پیام خود به مناسبت روز مجلس آورده است: روز ۱۰ آذرماه که در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز مجلس نامگذاری گردیده، یادآور رشادت‌های تاریخی شهید سید حسن مدرس در دفاع از حقوق ملت ایران است. همان کسی که در دوران خفقان و تاریکی استبداد پهلوی توانست نور امید و رهایی را در دل آزادی خواهان ایران اسلامی بتاباند.

وی در این پیام تاکید کرد: اینجانب نیز، این فرصت را مغتنم شمرده و ضمن تبریک و تهنیت این روز بزرگ به نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، توفیق روزافزون همه سیاستگذاران و مسئولین نظام جمهوری اسلامی و سلامتی و سربلندی ملت بزرگ و شریف ایران را از خداوند سبحان مسئلت دارم.

وزیر کشور در این پیام خاطر نشان کرد: مجلس شورای اسلامی به عنوان تجلی‌گاه خواست و اراده ملت و رکن اساسی مردم سالاری دینی، پشتوانه مستحکمی برای وزارت کشور به عنوان یک نهاد حاکمیتی و برخوردار از رسالت و مسئولیت های خطیر اجتماعی از جمله؛ تأمین امنیت، ایجاد بستر لازم برای توسعه پایدار اجتماعی، ارتقاء سطح مشارکت مردمی و زمینه سازی برای فعالیت مطلوب احزاب و تشکل های مردمی است.

همچنین در این پیام تصریح شد: امیدوارم در سالی که رهبر معظم و فرزانه انقلاب آن را به سال اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال نامگذاری کرده اند، در سایه هم افزایی و تعامل سازنده میان مجلس و دستگاههای اجرایی بتوانیم اقدامات موثری را در راستای مردمی نمودن اقتصاد و رفع فقر و محرومیت از چهره جامعه صورت دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا