نامزد انتقام‌جو در دام پلیس فتا گرفتار شد

به گزارش بصیرنیوز،رییس پلیس فتای استان بوشهر از شناسایی و دستگیری فردی در بوشهر که با ارسال پیام در یکی از شبکه‌های اجتماعی موبایلی اقدام به تهدید و ایجاد مزاحمت برای دختر جوان کرده بود، خبر داد.

مهدی قاسمی اظهار کرد: پلیس فتای استان بوشهر در پی شکایت دختر جوانی مبنی بر ایجاد مزاحمت و تهدید غیراخلاقی به وی در فضای مجازی، بلافاصله اقدامات خود را برای شناسایی عامل مزاحمت آغاز کرد.

وی افزود: در اظهارات این خانم جوان مشخص شد، مدتی است فرد ناشناسی از طریق یکی از شبکه‌های اجتماعی موبایلی ایجاد مزاحمت کرده و وی را تهدید غیراخلاقی می‌کند که باعث برهم خوردن آسایش و امنیت روانی خانواده‌اش شده است.

رییس پلیس فتای استان بوشهر تصریح کرد: کاراگاهان این پلیس، با انجام تحقیقات تخصصی در کمترین زمان ممکن با استفاده از سرنخ‌های دیجیتالی، مزاحم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و به پلیس انتقال دادند.

این مقام انتظامی یادآور شد: متهم در وهله اول منکر ارتکاب هرگونه جرمی شد اما پس از مواجهه با شواهد و مستندات گردآوری شده، لب به اعتراف گشود و اظهار کرد شاکی نامزد سابق بنده بوده و مدتی پیش به من جواب منفی داد و نامزدی‌اش را با من بهم زد، من نیز با انگیزه انتقام، اقدام به مزاحمت و تهدید به طور ناشناس در فضای مجازی کردم و چون از اکانت‌های ناشناس استفاده می‌کردم هیچ‌گاه فکر نمی‌کردم شناسایی شوم.

قاسمی عنوان کرد: متهم که از کرده خود نادم و پشیمان بود به همراه پرونده متشکله جهت سیر مراحل قضایی تحویل مراجع ذی‌صلاح شد.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان بوشهر تصریح کرد: فردی که موجب ایجاد مزاحمت اینترنتی برای شخص دیگری شود طبق قانون جرایم رایانه‌ایی به حبس از سه ماه تا دوسال یا جزای نقدی یا هر دو آن محکوم می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا