روایت شریعتمداری از تیتر کیهان درباره حمله‎ موشکی یمن

به گزارش بصیرنیوز، مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت:قطعا انصارالله، ریاض و پایتخت‌ کشورهای عربی را که یمن را بمباران می‌کنند، موشک باران خواهد کرد.

حسین شریعتمداری با اشاره به حمله موشکی حوثی‌های یمن به ابوظبی، امارات، گفت: از آنجایی که چند روز پیش معاون عبدالملک حوثی به سرمایه‌گذاران غربی هشدار داده بود که سرمایه‌های خود را از امارات خارج کنند و همچنین اعلام کرده بود که پایتخت این کشورها در تیررس موشک‌های انصارالله است، از این جهت معلوم بود که انصارالله در حال تدارک حمله به پایتخت کشورهای عربی هم‌پیمان سعودی است.

مدیرمسئول روزنامه کیهان با تأکید بر اینکه جنایات این ائتلاف وحشیانه‌ترین جنایات است، اظهار کرد: جنگنده‌های سعودی بعضی‌ وقت‌ها در طول یک روز نزدیک به ۲۵ سورتی پرواز جنگی دارند و همه مناطق یمن را بمباران می‌کنند، به گونه‌ای که دیگر کار از زیرساخت‌ها گذشته و خانه‌ها و بیمارستان‌ها را تخریب می‌کنند.

شریعتمداری که چندی پیش در روزنامه متبوع خود تیتری تحت عنوان «شلیک انصارالله به قلب ریاض، هدف بعدی دوبی» زده بود و با توقیف دو روزه کیهان مواجه شده بود، گفت: کودکان یمنی به وبا مبتلا شده‌اند و گرسنگی در آنجا بیداد می‌کند، بنابراین یک موشک به ابوظبی اصلا کافی نیست و قطعا انصارالله هم به این نکته پی برده است.

وی تصریح کرد: قطعا ریاض و شهرهای بزرگ عربستان و پایتخت‌های کشورهای عربی که با عربستان، یمن را بمباران می‌کنند از سوی حوثی‌ها موشک‌باران خواهد شد.

شریعتمداری با اشاره به افزایش برد موشک‌های انصارالله گفت: همین که آنها توانسته‌اند این کار را کنند، قطعا مربوط به یک موشک نیست و حتما به صورت انبوه برد موشک‌های خود را افزایش داده‌اند.

مدیر مسئول کیهان با بیان اینکه هدف بعدی موشک‌های یمن قطعا ریاض خواهد بود، گفت: به یقین معادلات جنگ یمن تغییرات زیادی به نفع یمن خواهد کرد.

وی در خصوص توقیف دوروزه روزنامه کیهان اظهار کرد: ما در آنجا نظر انصارالله یمن را که با صراحت چندین بار گفته بود، در تیتر خود آورده بودیم که به عنوان مثال عبدالملک حوثی رهبر انصارالله ۲۴ شهریور در مصاحبه با تلویزیون انصارالله گفته بود که ما در حال افزایش برد موشک‌های بالستیک هستیم تا بتوانیم پایتخت کشورهایی که در ائتلاف سعودی علیه یمن حضور دارند مورد هدف قرار دهیم.

شریعتمداری در پایان خاطرنشان کرد: از این رو بنده هنوز نتوانستم بفهمم که چرا کیهان را به خاطر آن تیتر به دو روز توقیف محکوم کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا