مسمومیت ۱۱ دانش آموز در کردستان

به گزارش بصیرنیوز،مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج گفت: تعدادی از دانش آموزان خوابگاه دبیرستان شبانه روزی شهید حسینی روستای حسین آباد با علائم اسهال و استفراغ به مراکز درمانی منتقل شدند.

سید فواد حسینی روز یکشنبه اظهار کرد: تعدادی از دانش آموزان این خوابگاه که اهل روستای احمدآباد هستند روز گذشته (شنبه) پس از حضور در خوابگاه دچار سرگیجه، استفراغ و اسهال شده بودند.

وی افزود: ۱۱ نفر از این دانش آموزان توسط والدین شان به مراکز درمانی منتقل شدند و تعدادی دیگر که از وضعیت مطلوب تری برخوردار بودند توسط پزشک مرکز بهداشت حسین آباد در محل خوابگاه معاینه و مداوا شدند.

حسینی تاکید کرد: شب گذشته برای جلوگیری از اتفاق ناخوشایند، پزشک و تیم بهداشت محیط علوم پزشکی کردستان در این خوابگاه حضور داشتند و از دانش آموزان مراقبت کردند.

وی گفت: از این دانش آموزان نمونه برداری شده و نمونه ها نیز برای مشخص شدن علت مسمومیت به آزمایشگاهی در سنندج فرستاده شده است.
حسینی با بیان اینکه وضعیت دانش اموزان بهبود یافته و اکنون در کلاس های درس حضور دارند، یادآور شد: تا مشخص شدن نتایج آزمایش ها نمی توان به درستی علت مسمومیت این دانش آموزان را اعلام کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا