حراج جواب نداد، سکه باز هم ۱.۴ میلیون شد

به گزارش بصیرنیوز،قیمت سکه که از هفته‌های گذشته سیر صعودی را طی می‌کند با وجود حراج سکه از سوی بانک مرکزی هم مهار نشد و رکورد یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان را مجددا شکست.

این درحالیست که طی چهار مرحله حراج سکه، بیش از ۱۰ هزار قطعه سکه به مردم فروخته شده است.

فعالان بازار می‌گویند کسانی که سکه را در خرید‌های اتی و البته حراج اخیر با قیمت بالا خریده اند اجازه نمی‌دهند قیمت سکه در بازار ارزان شود.

امروز و در بازار آزاد نره قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۱۵ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته یک میلیون و ۴۰۳ هزار تومان معامله می‌شد. بر اساس آمار، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز با ۷ هزار تومان افزایش یک میلیون و ۳۴۸ هزار تومان داد و ستد شد.

همچنین در بازار آزاد قیمت هر قطعه سکه نیم بهار آزادی با ۱۴ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۶۹۸ هزار تومان و هر قطعه ربع بهار آزادی نیز با ۱۱ هزار تومان رشد ۳۹۹ هزار تومان ارزش‌گذاری شده بود.

سکه گرمی نیز امروز با یک هزار تومان رشد نسبت به روز گذشته ۲۶۳ هزار تومان معامله و هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز با ۵۰۰ تومان افزایش ۱۳۰ هزار و ۲۰۰ تومان داد و ستد می‌شد.

افزون بر این، صرافی‌های پایتخت نیز هر دلار آمریکا را با ۸ تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۴ هزار و ۱۵۳ تومان می‌فروختند. همچنین هر یورو با ۳۰ تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۵ هزار و ۲۸ تومان و هر پوند انگلیس نیز با ۲۹ تومان رشد ۵ هزار و ۷۰۹ تومان معامله شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا