هلاکت ۴ نظامی سعودی به ضرب گلوله نیروهای یمنی

به گزارش بصیرنیوز، چهار نظامی سعودی به ضرب گلوله نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمنی به هلاکت رسیدند.

به گزارش المیادین، یک منبع نظامی از کشته شدن ۴ نظامی سعودی در روستای “قوی”، در جیزان به ضرب گلوله نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن خبر داد.

در مقابل در پی حمله جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی به بازار نعض الشعبیه در بخش سنحان در جنوب صنعا پایتخت یمن شماری از شهروندان این کشور به شهادت رسیده و یا زخمی شدند.

یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با موشک‌های کاتیوشا مراکز تجمع ارتش سعودی در شمال منطقه مرزی میدی در استان حجه را هدف قرار دادند.

طی ماه‌های گذشته، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در پاسخ به ادامه تجاوز عربستان به این کشور، حملات خود به مواضع متجاوزان و مزدوران آنها در جبهه‌های مختلف را تشدید کردند.

این در حالی است که در ماه سپتامبر، مواضع متجاوزان در نجران، عسیر، و جیزان شاهد بیشترین عملیات ارتش و کمیته‌های مردمی یمن بودند که در پی آن خسارات سنگینی به ارتش سعودی و تجهیزات جنگی مختلف آن وارد شد.

در مقابل جنگند‌ه‌های ائتلاف متجاوز سعودی و مزدوران نیز هر روز مناطق مسکونی یمن و زیرساخت‌های این کشور را هدف حملات هوایی، زمینی و دریایی قرار می‌دهند.

عربستان سعودی ضمن ائتلاف با برخی کشورهای عربی منطقه از ششم فروردین ۹۴ حملات گسترده علیه یمن را کلید زد تا از این طریق بتواند «عبدربه منصور هادی» رئیس‌جمهوری مستعفی و فراری یمن را به قدرت بازگرداند که این حملات به‌جز ویرانی یمن و کشتار هزاران انسان بی‌گناه نتیجه‌ای برای رژیم سعودی نداشته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا