ساخت محور فریدونکنار بابلسر با اعتبار ۵ میلیارد ریالی

به گزارش بصیرنیوز، ولی‌الله نانواکناری در جمع مسئولان استان مازندران و فریدونکنار در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان با انتقاد از روند ساخت پل کمربندی فریدونکنار، اظهار کرد: کمربندی فریدونکنار باید تعیین تکلیف شود.

وی با بیان اینکه باید دفتر کار مدیر راه و شهرسازی در در کمربندی فریدونکنار باشد، تصریح کرد: روشنایی کمربندی نیز با مشکل مواجه است که مقرر شد اداره کل راهداری نسبت به مکاتبه با سازمان راهداری برای روشنایی اقدام کند.

نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس افزود: از زمان ورود به مجلس کمربندی فریدونکنار از دغدغه‌ها بود اما همچنان مشکلات ادامه دارد.

با اشاره به اینکه باند رفت راه آمل به فریدونکنار تکمیل شده است، خاطرنشان کرد: باند برگشت راه آمل به فریدونکنار تکمیل می‌شود.

نانواکناری با اشاره به اینکه تعیین تکلیف زمین‌های مسکن و شهرسازی که از سوی مردم تصرف شده است نیز باید در دستور کار قرار بگیرد، گفت: زمین برای ادارتی که فاقد ساختمان هستند، احداث دوربرگردان در محور فریدونکنار به بابلسر، عدم تامین اعتبار ورزش شهرستان، استقرار اداره محیط زیست، طرح ساماندهی تالاب فریدونکنار نیز باید در دستور کار قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه بازنگری طرح‌های هادی روستاهای فریدونکنار نیز باید صورت بگیرد، خاطرنشان کرد: برای دوربرگردان محور فریدونکنار بابلسر ۵۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است و مناقصه از دو روز دیگر به مدت یک ماه انجام می‌شود.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا