میلاد سعادت‌بخش بشریت، عصاره نعمت‌های خداوند به جهان خلقت، مبارک/ پیامبری که به‌سرعت جهان امروز را نجات خواهد داد

به گزارش بصیرنیوز،در رواق امام خمینی(ره) صحن جامع رضوی، یکساعت قبل از نماز مغرب شب ولادت نبی مکرم اسلام و امام صادق علیهم‌الصلوات والسلام به عظمت و مظلومیت اهلبیت عصمت و طهارت می‌اندیشم که زمزمه زائر سمت راستم نظرم را به‌خود جلب می‌کند.

عشق به سمبل خوبی‌ها جغرافیا نمی‌شناسد

پزشک پاکستانی است. فارسی را دست و پا شکسته، اما انگلیسی را به‌راحتی صحبت می‌کند. با او هم‌صحبت شدم. با همسرش، که او نیز پزشک است، به زیارت ثامن‌الحجج حضرت علی‌ابن‌موسی‌الرضا(ع) آمده؛ تولد رسول‌الله(ص) را بهترین هدیه خداوند به بشریت می‌داند و می‌گوید: حضرت محمد(ص)، عالی‌ترین نعمتی است که در جهان خلقت خداوند به مخلوقات خود عنایت فرمود.

این پزشک پاکستانی به صفات برجسته امین و دلسوز و مهربان بودن نبی مکرم اسلام اشاره می‌کند و می‌افزاید: حتی دشمنان اسلام هم به امین و دلسوز و مهربانی حضرت محمد(ص) اعتراف داشتند و او را بهترین انسان می‌دانند.

الگویی که خداوند به انسان‌ها هدیه کرد

رسول‌الله(ص) بهترین الگوی سعادت و خوشبختی است که خداوند او را برای همه انسان‌ها و برای همیشه تاریخ الگو و ملاک حقیقت قرار داده و فردای قیامت هیچ فردی نمی‌تواند از نداشتن حجت و میزان الهی عذر بیاورد؛ چراکه خداوند حضرت محمد(ص) و اهلبیت او را به عنوان حجت خود برای بشریت قرار داده است.

او فقر و فلاکت کنونی جهان را معلول دوری دنیای معاصر از تعالیم پیامبر نور و رحمت دانست و گفت: اگر انسان‌ها با پیام این رسول الهی آشنا شوند، براستی به اسلام ایمان می‌آورند و دشمنان اسلام نیز به‌خوبی می‌دانند که چنین اتفاقی رخ خواهد داد، لذا تمام تلاش‌شان دور کردن انسان‌ها از اسلام و پیامبر گرامی آن است.

قریشیان دیروز، صهیونیست‌های امروز

همسر این پزشک پاکستانی، که خود نیز پزشک است، مشکل جهان را حضور دشمنان نبی مکرم در این هزاره دانست و گفت: آنانی که در صدر اسلام مقابل خیرمطلق، که وجود حضرت محمد(ص) بود، ایستادگی و مخاصمه ورزیدند، امروز نیز در مقابل آن حضرت قیام کرده و نمی‌گذارند دنیا پیام رسول‌خدا(ص) را بشنود.

او اضافه کرد: چندی قبل به اتفاق همسرم به بنگلادش برای کمک به مسلمانان میانمار رفتیم، در آنجا به مظلومیت رسول‌الله(ص) و مسلمانان بیشتر پی بردم و معتقدم که مردم جهان در قبال این بی‌تفاوتی و عدم اعتراض به ظالمان، مورد عذاب قرار خواهند گرفت.

تحقق اراده خداوند قطعی است

خانم دکتر تاباندخت با تبریک میلاد رسول‌خدا و امام جعفر صادق علیهم‌السلام، رشد اسلام و برتری این دین حضرت خاتم را قطعی ذکر کرد و یادآور شد: پایداری و موفقیت اسلام را خداوند در قرآن تضمین کرده و تلاش دشمنان با هر حجم و گستره‌ای سرانجام به شکست خفت‌بار آنان پایان خواهد رسید.

این بانوی پزشک میلاد امام صادق(ع) را پیام‌آور بصیرت و آگاهی دانست و اضافه کرد: واقعاً اگر جهل و نادانی با تلاشی را که امام صادق(ع) انجام داد، از سطح جهانی با کوشش پیروان راستین آن حضرت برچیده شود، ظالمین امنیت خود را از دست خواهند داد، چراکه اسلام فراگیر و جهانی خواهد شد.

لزوم دریافت پیام هر مناسبت و از جمله هفته وحدت

وی پیام اصلی میلاد رسول‌الله(ص) و امام صادق(ع) را اتحاد و وحدت و ولایت بر محور آگاهی و بصیرت ذکر کرد و ایران را منادی وحدت و تحقق‌بخش این پیام توصیف کرد.

این پزشک پاکستانی در پایان افزود: امیدوارم روزی فرا برسد تحت تعالیم پیامبر اعظم و اهلبیت او، جهان سرشار از انسانیت و نوعدوستی و صلح و آرامش شود و با نابودی ظالمان و متجاوزان، دیگر شاهد جنایات رقت‌انگیز کنونی در هیچ جای جهان نباشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا