وکیل روس اطلاعاتی را از پسر ترامپ افشا کرد

به گزارش بصیرنیوز،«دونالد ترامپ جونیور»، پسر دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در ملاقاتی که در ژوئن ۲۰۱۶ در برج ترامپ با یک وکیل روس داشت از وی درخواست کرده بود که اگر اطلاعاتی درباره بنیاد کلینتون دارد در اختیار وی قرار دهد.

این وکیل روس به نام «ناتالیا وسلنتیسکایا» در یک جلسه پرسش و پاسخ با کمیته قضایی مجلس سنا اعلام کرد: من چنین اطلاعاتی که پسر دونالد ترامپ می خواست را نداشتم و به نظرم زمانی که وی متوجه شد که اطلاعاتی که درباره هیلاری کلینتون می خواهد را ندارم، علاقه ای به ادامه نشست نشان نداد و خیلی زود این ملاقات به پایان رسید.

وی در ادامه افزود: امروز من متوجه می شوم که چرا این نشست برگزار شد و چرا انقدر زود با حسی ناامیدکننده پایان یافت. علت آن ایمیلی بود که آقای گلداستون برای دونالد ترامپ جونیور فرستاده بود.

داستان از این قرار بود که «راب گلدستون»، یک متخصص روابط عمومی که از دوستان خانواده ترامپ است، ملاقات پسر ترامپ با این وکیل روس را برنامه ریزی کرده بود و پیش از برگزاری این ملاقات با ارسال ایمیلی به دونالد ترامپ جونیور گفته بود که این جلسه بخشی از طرح دولت روسیه برای کمک به کمپین انتخاباتی پدرش است و آنها اطلاعاتی مفید درباره هیلاری کلینتون در اختیار دارند.

این درحالیست که ناتالیا در گفتگو با کمیته قضایی سنا اعلام کرد که با دولت روسیه کار نمی کند و قصد نداشته است هیچ اطلاعاتی را در این نشست از طرف دولت روسیه در اختیار پسر ترامپ قرار دهد.

وی گفت: قصد من این بود که تیم دونالد ترامپ را متقاعد کنم که آمریکا نباید تحریم هایی را علیه روسیه اعمال کند. در برج ترامپ هیچ گفتگویی درباره دخالت روسیه در انتخابات آمریکا میان ما رد و بدل نشد.

دونالد ترامپ جونیور در ژوئن سال گذشته میلادی با این وکیل مرتبط با کرملین مقالات کرده بود. در این جلسه «پال منافورت»، رئیس ستاد انتخاباتی ترامپ و «جرد کوشنر»، داماد ترامپ هم حضور داشتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا