پرسپولیس بهترین تیم نیم فصل اول تاریخ لیگ برتر می‌شود؟

به گزارش بصیرنیوز،

در دو ، سه فصل اخیر رکورد شکنی تبدیل به عادت پرسپولیس شده و این تیم هر چند هفته یک بار یک رکورد تاریخ لیگ برتر را جابه جا میکند.

پرسپولیس فصل گذشته ، توانست عنوان مقتدرترین قهرمان تاریخ رقابتها را به خود اختصاص دهد ولی عملکرد این تیم در نیم فصل اول ، در ادوار لیگ ممتاز محسوب نمی شد. ولی این دوره پرسپولیس از پرسپولیس لیگ شانزدهم نیز آماده تر نشان می دهد.

در تاریخ لیگ برتر ، بهترین عملکرد را در پایان نیم فصل اول ، در لیگ دوم سپاهان اصفهان داشت. آن دوره از لیگ  با ۱۴ تیم برگزار می شد و سپاهان موفق شد در نیم فصل اول، با ۱۰ پیروزی ، یک تساوی و دو شکست با ۳۱ امتیاز میانگین خیره کننده ۲.۳۸ امتیاز در هر بازی را ثبت کند. این رکورد طلایی پوشان تا این دوره دست نخورده باقی مانده و حال سرخپوشان پایتخت این فرصت را دارند که این رکورد را هم به نام خود بزنند.

با پایان نیم فصل اول ، همچنان یک بازی عقب افتاده پرسپولیس با صنعت نفت از هفته هشتم باقیمانده ، قهرمان زود هنگام نیم فصل در ۱۴ دیداری که برگزار کرده صاحب ۱۰ پیروزی ، ۳ تساوی و یک شکست شده و در صورت پیروزی مقابل صنعت نفت با ۳۶ امتیاز با میانگین ۲.۴ امتیاز در هر بازی رکورد تاریخ لیگ برتر را به نام خود ثبت خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا