نمایشگاه دست‌سازه‌های هنرجویان حسابداری فریدونکنار برگزار شد

به گزارش بصیرنیوز سیدعظیم اسماعیل‌زاده در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز، اظهار کرد: فدراسیون بین‌المللی حسابداران (آیفک) در سی‌امین سال تأسیس‌ خود همه ساله دوم تا هشتم دسامبر ۲۰۰۷ همزمان با یازدهم تا هفدهم آذر ۱۳۸۶ را به‌عنوان هفته جهانی حسابداری اعلام کرده و از اعضای خود در همه کشورهای جهان خواسته تا آن هفته را به همین نام اعلام کنند.

وی تصریح کرد: حسابداران در کشور علاوه بر ایجاد انضباط مالی، شفافیت اقتصادی و مقابله با فساد نقش مهمی در استفاده بهینه از منابع و ارزش‌آفرینی برای سرمایه‌ها دارند.

مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار با بیان اینکه فرآیند تبدیل حسابداری سنتی به تعهدی فرایندی زمان‌بر است و این روند در بسیاری از کشورها از جمله انگلستان حدود ۱۰ سال زمان برد، خاطرنشان کرد: امیدواریم تبدیل حسابداری سنتی به تعهدی طی کمترین زمان ممکن در کشور به نتیجه برسد.

اسماعیل‌زاده با تجلیل از اقدام ابتکاری مدیر و هنرآموزان رشته حسابداری هنرستان امام خمینی (ره)فریدونکنار گفت:برگزاری مراسم در هنرستان‌هایی که دارای این رشته هستند علاوه بر شخصیت بخشی به هنرجویان این رشته، فضا را برای کسب مهارت های ارتباطی هنرجویان در تعامل با سایر نهادهای نظارتی آماده‌تر می‌کند.

وی افزود: در حاشیه این مراسم نمایشگاهی از آثار دست‌سازه‌های هنرجویان رشته حسابداری با موضوع حسابداری دایر و با حضور هنرجویان در بانک برای تمام هنرجویان این رشته، حساب بانکی افتتاح شد.

مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار گفت: تشکیل صندوق قرض‌الحسنه هنرجویان در هنرستان، به منظور تشویق پس‌انداز و وام‌دهی به آنها و اجرای سرود کشوری روز حسابداری نیز مراسم مربوط به این هفته برگزار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا