قدس جایگاه تبلیغ و ترویج دین خدا است/ کشتی‌گیر ایرانی نماد ملت ایران در برابر رژیم صهیونیستی شد

به گزارش بصیرنیوز، حجت‌الاسلام سیدمحمود جلالی در خطبه‌های نماز سیاسی عبادی جمعه در مصلی قدس این شهرستان، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی، فلسیطینی‌ها را از سرزمین خود بیرون کردند و در طول این ۷۰ سال مشکلات فراوانی را بر این امت اسلام به کار بردند.

وی با بیان اینکه امروز بر همه وظیفه است که در دفاع از مسجد قدس و جایگاه مقدس الهی که پایگاه تبلیغ و ترویج دین خداوند بودربه پا خیزند، تصریح کرد: کسی نمی‌تواند امروز زمزمه کند که میان تل‌آویو، قدس و غیره تفاوتی ندارد، همه موظف هستند در اعتراف به این خیانت بزرگ و کم سابقه تاریخ، فریاد اعتراضی خود را بلند کنند.

امام جمعه فریدونکنار با اشاره به اینکه صهیونیست و استکبار باید بدانند که همانگونه رهبری فرمود فلسطین آزاد می‌شود، خاطرنشان کرد: امروز تقوا به بی‌تفاوتی نیست بلکه میدانی بودن و فعالیت در عرصه دفاع از دین اسلام است و باید در این زمینه از جان و مال خود نیز گذشت.

جلالی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره ۱۸ آذرماه به سالروز معرفی رژیم بعثی عراق به عنوان آغازگر جنگ ۸ ساله، گفت: در جنگ تحمیلی کشورهای عربی منطقه، شرق و غرب در کنار صدام قرار داشتند و تنها کمک‌کننده ملت ایران ایمان و اعتقادات به خداوند بود.

وی با بیان اینکه همه در تلاش بودند تا ایران را آغازگر جنگ معرفی کنند، تصریح کرد: این پیروزی با مقاومت و صبر مردم و ایثارگری تمامی رزمندگان به دست آمد.

امام جمعه فریدونکنار با اشاره به ۱۹ آذرماه سالروز اعلامیه حقوق بشر، گفت: عهدنامه حضرت علی(ع) به مالک اشتر معنای کامل حقوق بشر است.

جلالی با بیان اینکه استکبار امروز در هر مکان و زمانی که منافع‌شان در خطر باشد، حقوق بشر را دست مایه خود قرار می‌دهند، اظهار کرد: مشکلات فراوانی که غرب در کشورهای دنیا به وجود آورده است با نام دفاع از حقوق بشر مشروع شناخته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه علیرضا کریمی کشتی‌گیر ایرانی نماد ملت ایران در برابر رژیم صهیونیستی شد، خاطرنشان کرد: تیم ملی وزنه‌برداری و کشتی‌گیران ایرانی خشم و غضب استکبار را برانگیختند.

امام جمعه فریدونکنار در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه عربستان همواره منافقانه عمل می‌کند، گفت: عربستان به ناچاری افتاده است و تصمیم‌های غیراصولی می‌گیرد.

جلالی با بیان اینکه توطئه بزرگی در یمن از بین رفت، اظهار کرد: خطر توطئه علیه انصارالله یمن در کمتر از ۲۴ ساعت از میان برداشته شد و این نصرت الهی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا