ای قدس؛ ما می‌آئیم

به گزارش بصیرنیوز، متن بیانیه محمدعلی آزادی‌کناری جانابز مدافع حرم فریدونکناری به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ای قدس ما میاییم

در ۱٧ نوامبر سال ۱٩۱٧ میلادی بالفور وزیر خارجه وقت دولت استعمارگر و ظالم وقت جهان یعنی بریتانیا طی اعلامیه‌ای موضع مثبت دولتش را برای ایجاد خانه ملی برای یهودیان در سرزمین فلسطین اعلام و از آن زمان به بعد بی‌ثباتی، جنگ و خونریزی را در سرزمین مسلمانان تحمیل و چه مصیبت‌هایی را برای مردم ساکن منطقه به بار آورد.

اکنون که ٧٩ سال از آن حادثه ننگین و دردناک می‌گذرد تاریخ گواه فداکاری‌های عده‌ای و خیانت‌های عده‌ای دیگر نسبت به قبله اول مسلمین و حق حاکمیت ملت مظلوم فلسطین است.

تقریبا در سالگرد صدور نخستین اعلامیه تجاوز، رئیس دولت مستکبر جهان یعنی آمریکا که دستانشان به خون مظلومان در سوریه، لبنان، عراق، یمن، بحرین و غیره ملت‌های بیگناه آلوده است اعلامیه دوم مبنی بر انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف از سوی رئیس جمهور این کشور صادر و پرونده سیاسی فلسطین را برای همیشه مختومه کرد.

امروز بر همه مسلمانان لازم است به هر طریق ممکن از حیثیت دینی و سیاسی امت اسلامی به دور از هر ملیت، مذهب و نژاد دفاع کند.

همچنان‌ که دواعش این تروریست‌های دست ساخته صهیونیست‌ها را در سوریه و عراق تار و مار کردند طومار خبیث صهیونیست‌های متجاوز را برای همیشه درهم بپیچند.

در پایان اینجانب به سردار سرلشگر سلیمانی مالک اشتر علی زمان حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) اعلام می‌کنم بنده با پسرم و دوستان هم عهد انقلابیم آماده عزیمت به فلسطین برای جهاد با دشمنان متجاوز در کنار رزمندگان فلسطینی برای حفاظت از قدس شریف هستیم.

رضا آزادی کناری .

فریدونکنار . مازندران . ٩۶.٩.۱۶

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا