انقلاب فیروز کریمی در گسترش فولاد

به گزارش بصیرنیوز، فولادی ها که فصل را با بوناچیچ ضعیف آغاز کردند در هفته های اخیر روند بسیار خوبی را تحت هدایت فیروز کریمی گرفته اند. آنها فصل را با ارائه یک بازی ضعیف و شکست مقابل پارس جنوبی تازه لیگ برتری شده آغاز کردند از آن زمان روند آنها بازی به بازی افت کرد و نتایج آنها بوناچیچ را به لبه پرتگاه و اخراج نزدیک تر می کرد تا اینکه پس از باخت در دربی تبریز مقابل تراکتورسازی در هفته هشتم، مدیران گسترش تصمیم گرفتند تا همکاری خود را با بوناچیچ پایان دهند و فیروز کریمی را جایگزین آن کنند.گسترشی ها در پایان هفته هشتم که اخراج بوناچیچ شکل گرفت، با ۷ امتیاز و تنها کسب دو پیروزی از هشت مسابقه  در جمع تیم های منطقه خطر قرار داشتند.

اما با آمدن فیروز کریمی شرایط به طور کلی برای آنها تغییر کرد. اولین نتیجه تغییر آنها کسب پیروزی در آبادان مقابل صنعت نفت بود. آمار آنها پله پله رشد کرد و توانستند از ۷ مسابقه،۴ پیروزی بدست بیاورند. تنها شکستهای آنها با کریمی مقابل پیکان و استقلال بود.کسب ۵۳ درصد امتیازات مسابقات تحت هدایت فیروز کریمی، ایجاد تغییر در این تیم را بشدت مثبت نشان داد همچنین در این میان نباید از استفاده کریمی از جوانانی همچون بابایی در تیم چشم پوشی کرد. در این باره می توان گفت فیروز کریمی به همراه تیمش موفق شده ۱٫۸۵ درصد از امتیازات را به دست بیاورد.

انقلاب کریمی در این تیم زمانی بیشتر ملموس می شود که آمار گلزنی گسترشی ها در زمان بوناچیچ ۰٫۶۲ گل به طور میانگین در هر مسابقه بود اما در مدت حضور کریمی در این تیم این آمار به ۱٫۱۴ گل زده میانگین در هر مسابقه رشد داشت.همچنین گسترشی ها در دوران تحت هدایت بوناچیچ در هر مسابقه به طور میانگین ۱٫۶۲ گل خورده داشتند که پس از حضور کریمی این آمار ۰٫۸۵ گل خورده تقلیل پیدا کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا