رئیس شورای حوزه‌های علمیه کرمان منصوب شد

به گزارش بصیرنیوز،آیت‌الله محمد محمدی‌گلپایگانی ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کرمان در محل مصلای امام علی (ع) به خدمات ۴۰ ساله آیت‌الله جعفری بر امامت جمعه کرمان اشاره کرد و اظهار داشت: اخلاق، رفتار، کلام، سکوت و زندگی ایشان همواره در راه انقلاب و نظام اسلامی بوده و همواره زندگی ساده و بی‌ریای خودشان را حفظ کرده‌اند.

وی به استعفای آیت‌الله جعفری اشاره داشت و گفت: ایشان با تقاضای خودشان خواستند از ادامه فعالیت معاف شوند و رهبر انقلاب هم پذیرفتند.

محمدی‌گلپایگانی اضافه کرد: کرمان یک استان استثنایی است، پهناورترین استان بوده و مردمانش نیز بسیار سختکوش هستند که بهترین منابع و بهترین مردم را دارد، پس باید کسی انتخاب می‌شود که بتواند آن را پیش ببرد و همه این موضوعات را در نظر داشته باشد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری ابراز داشت: عملکرد حجت‌الاسلام علیدادی سلیمانی در کیش، سابقه بسیار خوبی برای ایشان درست کرده است.

وی از سابقه کرمان و شخصیت‌های برجسته آن نام برد و افزود: کرمان شخصیت‌های درخشانی دارد که می‌توانیم به سردار سرافراز جهان اسلام، حاج قاسم سلیمانی اشاره کنیم، او جانش را در کف دستش گذاشته و می‌گذارد.

محمدی‌گلپایگانی به نابودی داعش اشاره داشت و در این باره گفت: اگر فتوای تاریخی مرجع تقلید عراق، مبارزات حق‌طلبانه مردم در سوریه و عراق و مبارزات شجاعانه نیروهای اسلام نبود، این مشکل هرگز حل نمی‌شد.

وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب به شخص بنده فرمودند که آیت‌الله جعفری برای ما عزیز است و باید شئون ایشان رعایت شود.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری افزود: به دستور مقام معظم رهبری، حکم جدیدی برای آیت‌الله جعفری امضاء شده که رئیس شورای حوزه‌های علمیه استان کرمان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا