ادعای جنجالی رونالدو پس از کسب توپ طلا: من بهترین بازیکن تاریخ هستم!

به گزارش بصیرنیوز، کریستیانو رونالدو پس از تصاحب پنجمین توپ طلای خود در مصاحبه ای جنجالی با نشریه فرانس فوتبال عنوان بازیکنی بهتر از خودش در تاریخ ندیده است. 

رونالدو به نشریه فرانس فوتبال گفته:

من در لحظات خوب و بد بهترین بازیکن تاریخ هستم. به نظر دیگران احترام می گذارم اما بازیکنی بهتر از خودم ندیدم. همیشه چنین نظری داشتم. هیچ بازیکنی کامل تر از من نیست. هیچ بازیکنی نمی تواند کارهایی که من می کنم را انجام دهد.

من با هر دو پا بازی می کنم، سریع و قدرتمند هستم، ضربات سر قوی می زنم، گل های زیادی بثمر می رسانم و پاس گل هم می دهم. بعضی ها مسی و یا نیمار را ترجیح می دهند اما من به شما می گویم که هیچ کس از من کامل تر نیست.

هیچ کس به اندازه من جوایز فردی نبرده و تنها درباره توپ طلا صحبت نمی کنم. همین خودش خیلی چیزها را ثابت می کند. تنها به خاطر تمریناتم در سالن بدنسازی به اینجا نرسیدم. دلایل زیادی باعث شده به اینجا برسم. اسطوره هایی مثل می ورد و لبرون جیمز بدون دلیل به این جایگاه نرسیدند. برای رسیدن به نقطه اوج و باقی ماندن در ان سطح به چیزهایی غیر از استعداد هم نیاز دارید.

من زودتر از مسی جایزه توپ طلا را بردم اما سپس او برای ۴ سال پیاپی فاتح این جایزه شد. ابایی ندارم که بگویم از این موضوع غمگین و عصبانی بودم. به مراسم ها می رفتم اما جایزه ای نمی بردم. به اینکه دیگر در مراسم ها حاضر نشوم فکر کردم. علاقه ای به دوم شدن ندارم. اما در زندگی همیشه آغاز و پایانی وجود دارد. من صبور بودم و موفق شدم ۴ توپ طلای دیگر ببرم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا