توزیع بیش از ۲ میلیون لیتر سوخت در بخش کشاورزی فریدونکنار

به گزارش بصیرنیوز،  محمدرضا ضیائی در گفت‌وگو با بصیرنیوز با اشاره به تامین سوخت برای کشاورزان اظهار کرد: از ابتدای امسال ۲ میلیون و ۱۸۹ هزار و ۴۸۶ لیتر سوخت بین کشاورزان توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: یک میلیون و ۲۶۱ هزار و ۵۸۰ لیتر نفت گاز و ۹۲۷ هزار و  ۹۰۶ لیتر نفت سفید بین کشاورزان شهرستان فریدونکنار توزیع شد.

مدیر جهادکشاورزی فریدونکنار افزود: سوخت توزیع شده به میزان یک میلیون و ۵۴۲ هزار و ۹۷۶ لیتر به موتور پمپ‌ها، ۳۲۱ هزار و ۴۱۰ لیتر  به منظور انجام عملیات زراعی کاشت و داشت محصولات زراعی و باغی و ۶۲ هزار لیتر نیز به مرغداری‌ها اختصاص پیدا کرد.

ضیایی در بخش دیگری از این گفت‌وگو اظهار کرد: پروژه مرمت، شن‌ریزی و بهسازی جاده بین مزارع روستاهای جزین و کلاگرسرا با تأمین اعتبار ۵۰۰ میلیون ریالی از محل اعتبارات ملی به پایان رسید.

وی تصریح کرد: با اجرای این طرح که از آبان ماه امسال آغاز و به طول چهار هزار و ۸۰۰ متر انجام شد، تردد و بهره برداری به شکل بهینه در ۷۰ هکتار از اراضی این دو روستا میسر شد.

مدیر جهاد کشاورزی فریدونکنار یادآور شد: سهولت در حمل ادوات و محصولات کشاورزی به محل نهاده‌های کشاورزی و دسترسی به بازار مصرف از مزایای اجرای این طرح است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا