کسانی که از صیادان حمایت می‌کنند خیرخواه آن‌ها نیستند

به گزارش بصیرنیوز، حسینعلی ابراهیمی مدیرکل محیط زیست مازندران در جلسه هم‌اندیشی درباره ساماندهی صید و شکار در این شهرستان، اظهار کرد: در این جلسه تقابلی وجود ندارد و فقط تعامل است.

وی با اشاره به اینکه فریدونکنار مهد تمدن و فرهنگ است، خاطرنشان کرد: برای مازندران و فریدونکنار بسیار ناپسند است که امروز با این عنوان در رسانه ها مورد هجمه قرار بگیرند.

مدیرکل محیط زیست مازندران با بیان اینکه باید به رسانه ها نیز حق دهیم، تصریح کرد: کسی با دوما در فریدونکنار، سرخرود و غیره مخالف نیست و حتی در پرنده‌نگری نیز دوما مشکلی وجود ندارد

ابراهیمی ادامه داد: به خاطر دخالت بشر در طبیعت است که مشکلات به وجود می‌آید و کدام دامگاه دار اطلاعاتی در این زمینه ندارد که برخی به دنبال برگزاری کلاس‌های آموزشی هستند.

وی خطاب به صیادان گفت: برخی از کسانی که از شما حمایت می‌کنند خیرخواه شما نیستند و بلکه به شرط حرمت قانون باید تعامل دو سویه داشت.

مدیرکل محیط زیست مازندران با اشاره به اینکه ازبارن و بازار فریدونکنار پتکی بر سرما شده است، خاطرنشان کرد:  این اتفاقی که در این استان می‌افتد جای دیگر نیست.

ابراهیمی با بیان اینکه مازندران قطب صنعت طیور است، افزود: یک واحد مرغ مادر ۳۰ هزارتایی زمانی که درگیر بیماری می‌شود خسارت ریالی آن شرکت بیش از ۶ میلیارد تومان است.

وی با تاکید بر اینکه بیماری در پرنده مشکلات فراوانی ایجاد می‌کند، گفت:  تبعات بیماری بسیار فراتر از انتظار است و اگر اعلام وجود بیماری می‌شود برای جلوگیری از آسیب به مردم، سیاست و اقتصاد است.

مدیرکل محیط زیست مازندران در پایان خاطرنشان کرد: برای حفظ امنیت و سرمایه‌گذاری در داخل مازندران باید تلاش شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا