خریداری ۴ دیزل به ارزش ۶۰۰ میلیون تومان برای تامین ذخیره آب فریدونکنار

به گزارش بصیرنیوز،جعفر جعفرنیا مدیر امور آب و فاضلاب فریدونکنار در گفت و گو با بصیرنیوز اظهار کرد: پیگیر دریافت مجوز ماده ۲۳ برای اجرایی شدن فاضلاب از سازمان مدیریت برنامه و بودجه کشور هسیتم تا وارد فاز اجرایی شویم و در این زمینه سردار نانواکناری و مدیرعامل شرکت آب فاضلاب مازندران پیگیر این موضوع هستند.

وی خاطرنشان کرد: با اجرایی شدن این امر مراحل اجرایی طرح جمع آوری، انتقال، تصفیه و دفع فاضلاب آب شهری فریدونکنار انجام می‌شود و در این زمینه مطالعات صورت گرفت و به دنبال گرفتن ردیف اجرایی هستیم.

مدیر امور آب و فاضلاب فریدونکنار تصریح کرد: در سال ۹۴-۹۵ این مدیریت به عنوان مدیر امور برتر کشور معرفی شد و دلیل ارزیابی آن عملکرد و سوابق شخصی هر مدیر بوده است.

جعفرنیا یادآور شد: ۴ مورد دیزل برای چاه‌ها تهیه شد و با یک موردی که از گذشته وجود داشت این تعداد به ۵ مورد رسید و از ۴ مورد دیزل خریداری شده ۳ دیزل وارد مدار شد و به زودی مورد بعدی نیز وارد مدار می‌شود و در مجموع ۵ چاه از ۸ چاه دیزل دار که در زمان قطعی برق تا ۸ ساعت برق آن تامین می‌شود و این ۴ دیزل ۶۰۰ میلیون تومان هزینه در برداشت.

وی افزود: سه شنبه این هفته شستشوی خط انتقال از درویش خیل تا ورودی شهر به طول ۲۴ کیلومتر صورت می گیرد در هنگام شستشوی خط انتقال تامین آب شهر نیز از آب مخازن ذخیره شده صورت می گیرد و تنها در برخی از نقاط کمبود فشار آب داریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا