مهمترین ويژگي خانواده شهدا ولایت‌پذیری و غيرت است

به گزارش بصیرنیوز سردار هوشنگ حسینی در حاشیه مراسم رحلت مادر شهید بهزاد مسعودی شهید مرزبانی ناجا اظهار کرد: خانواده معظم شهدا و ایثارگران مقام والایی در پیشگاه خداوند متعال دارند.
وی خاطرنشان کرد: خانواده شهیدان با اهدای بهترین عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و کشور کار بزرگ و عظیمی را انجام دادند.
فرمانده دریابانی مازندران تصریح کرد: در مکتب اسلام ناب محمدی، از خود گذشتگی در راه خدا و دفاع از حق در بالاترین حد، ارزش‌گذاری شده است و فرهنگ ایثارگری و شهادت طلبی در متن اسلام از درخشش و ویژگی برجسته ای برخوردار است . شهادت روح ایثار و از خودگذشتگی را به جامعه القا می‌کند. از این رو، شهید، موج‌آفرین و بیدارگر است و جامعه را به مسیر اصلاح رفتار‌ها سوق می‌دهد.
حسینی، با اشاره به منزلت خانواده شهدا، گفت: خانواده شهدا از جهات مختلف، دارای مقام و منزلت ویژه ای در پیشگاه خداوند و در نظام و جامعه اسلامی می باشد و پدر و مادر شهید با توجه به این که معمولاً بیشترین نقش را در تربیت شهید ایفا و با داشتن بیشترین علاقه به فرزند خود او را تقدیم خدا کرده‌اند از ارزش والایی برخوردار می‌باشند.
فرمانده دریابانی مازندران ادامه داد: همه کسانی که در راه دفاع از اسلام چه با حضور خود یا فرزندان و عزیزانشان، حضور و فعالیتی داشته‌اند، مخصوصا خانواده شهیدان عزیز و جانبازان و اسیران، باید بدانند که در امتحانی بزرگ شرکت کرده و در آن سربلند بیرون آمده‌اند.
وی در پایان گفت: زنده نگهداشتن یاد و نام شهید و الگوسازی از شخصیت و سیره زندگی و حماسه ایثارگرانه شهید، بخشی از وظایف جامعه نسبت به شهید می‌باشد و در واقع ملتی که یاد و خاطره شهدای آن‌ها را زنده نگاه می‌دارد، در برابر دشمن اقتدار و عزت می‌یابد، زیرا شهید، قدرت و جان برکفی ملت را به نمایش می‌گذارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا