مرد اول پشت شهردار پایتخت کیست؟

به گزارش بصیرنیوز،شهردار تهران به صورت غیررسمی با اعضای شورا جلسه برگزار می‌کند. اصولاً  این جلسات به‌عنوان صبحانه کاری شهردار با اعضاء مطرح می‌شود.

صبح امروز خبری در برخی از رسانه‌ها عنوان شد مبنی بر اینکه جلسه شهردار با اعضای شورا به تنش و درگیری کشیده شده است.

علی اعطا سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر این موضوع که جلسه امروز صبح شهردار با اعضاء غیررسمی بوده است، گفت:‌ این جلسات با هدف تشریک مساعی و هم‌اندیشی برگزار می‌شود. ضمن اینکه این ۲۲ حاضر در جلسه با هم هماهنگ هستند و در مواردی اختلاف نظر و اختلاف رأی دارند.

وی ادامه داد: البته معتقدیم که باید صریح صحبت کرده تا بتوانیم شهر را به درستی اداره کنیم.

وی با بیان اینکه در جلسات شهردار و شورا دیدگاه‌ و نظرات متعددی مطرح می‌شود گفت: البته بگویم این جلسات بدون مصوبه است و در این جلسه در خصوص موضوعاتی مانند انتصابات و سایر موارد صحبت می‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش که شهردار در جلسه امروز عنوان کرده که حمایت شخص اول دولت را دارد؟ گفت: دیدگاه‌های مختلفی در این جلسه مطرح شد.

همچنین افشین حبیب‌زاده عضو دیگر شورای شهر در این باره گفت: در جلساتی که با محمدعلی نجفی شهردار تهران برگزار می‌شود همه اعضاء موضوعات متعددی را به صورت صریح مطرح می‌کنند و شهردار نیز پاسخ می‌دهند.

بر اساس اخبار به دست آمده صبح امروز اختلافی بین اعضای شورا و شهردار ایجاد شده و درگیری همچنان بین اصلاح‌طلبان با شهردار کارگزارانی ادامه دارد.

البته اعضای شورا در بسیاری از موارد به انتصابات و عملکرد فعلی شهردار منتقد بودند و اعتراضاتی در جلسات علنی کرده اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا