۱۱ هزار متر از اراضی شالیزاری آمل آزادسازی شد

به گزارش بصیرنیوز،

سید حسین اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ما از قلع و قمع ساخت و ساز غیرمجاز در ۲ روستای شهرستان آمل خبر داد و گفت: در این عملیات ۲ هزار متر مربع اراضی شالیزاری روستای ترویجان و ۹ هزار متر از زمینهای قریه طوله‌کلا از توابع مرکز جهاد کشاورزی آیت اله آملی سورک آزاد و به حالت اولیه بازگشت.

وی به جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز به منظور صیانت از بستر تولید و جلوگیری از تخریب و تغییر کاربری غیر مجاز اشاره کرد و گفت: در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ اراضی زراعی و باغی نسبت به قلع و قمع  بنا و دیوارکشی در عرصه شالیزاری اقدام می‌شود.

مدیر جهادکشاورزی آمل بابیان اینکه دادگاه دابودشت با بررسی ۲ پرونده مطروحه نسبت به صدور احکام جداگانه رای به اعاده اراضی به حالت اولیه صادر کرد، متذکر شد: اجرای احکام با اطلاع قبلی به صاحبان پرونده و با حضور نماینده دادگاه دابودشت و فرماندهی نیروی انتظامی منطقه، نماینده حقوقی، اکیپ گشت ۱۳۱و واحد نظارتی جهاد کشاورزی آمل انجام شد.

وی هرگونه ساخت و ساز بدون اخذ مجوزات قانونی در اراضی زراعی و باغی را بر خلاف قانون دانست و افزود: ساخت و ساز غیرمجاز موجب هدر رفت سرمایه ملی و اتلاف زمان خدمت‌رسانی دستگاه‌های دولتی می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا