۴ نکته که پیش از خرید اینترنتی لباس باید بدانیم

به گزارش بصیرنیوز،

این روز‌ها خرید آنلاین خیلی چیز‌ها مرسوم شده است. از طرفی واقعا هم اگر این مسئله رواج بیشتری پیدا کند یکی از بزرگترین مشکلات زمانی مردم حل خواهد شد. اما شاید در نگاه اول کمی شک در دل‌های شما وجود داشته باشد که واقعا می‌شود به راحتی و بدون هیچ مشکلی آنلاین خرید کرد یا نه. در این مطلب خرید آنلاین لباس را برای شما توضیح خواهیم داد. در ادامه این مطلب را به نقل از سایت pHow می‌خوانیم.

۴ نکته که پیش از خرید اینترنتی لباس باید بدانیم

۱. ابزار لازم را داشته باشید

خرید آنلاین یعنی خرید از سایت‌های اینترنتی. اولین چیز‌هایی که برای خرید احتیاج دارید کارت بانک و رمز اینترنتی می‌باشد. رمز اینترنتی را می‌توانید از دستگاه‌های خود پرداز بانک دریافت کنید.

۲. از سایت‌های معروف و مورد اعتماد خرید کنید

امروزه با زیاد شدن سایت‌های فروش، متاسفانه مشکل کلاهبرداری هم زیاد شده است. ترجیحا تا اطلاع ثانوی بنا را بر عدم اعتماد بگذارید و فقط از سایتی خرید کنید که اطمینان کامل به صداقت آن دارید. در این مورد می‌توانید از تجارب دوستان و اطرافیان تان نیز استفاده کنید.

۳. از سایز لباس مطمئن شوید

گاهی پیش می‌آید که سایز واقعی لباس با سایز نوشته شده در آن متفاوت است. این درمورد لباس‌های خارجی بیشتر اتفاق می‌افتد؛ بنابراین موقع سفارش دادن لباس حواس تان به این مسئله باشد.

۴. وجه را پس از دریافت لباس مورد نظر پرداخت کنید

هرگز قبل از تحویل لباس در درب منزل تان وجه را پرداخت نکنید. گاهی هم اتفاق می‌افتد که لباس تحویل داده شده کاملا مغایر با عکس روی سایت بود است. در این مواقع نیز از پرداخت وجه خود داری کنید. چرا که قطعا زمان و انرژی کافی برای شکایت در دادگاه را ندارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا