حریف تدارکاتی مشترک برای ایران و مراکش

به گزارش بصیرنیوز،فدراسیون فوتبال مراکش در نظر دارد در ماه مارس سال آتی میلادی بازی دوستانه ای برای تیم ملی این کشور و تیم ملی بلژیک مهیا کند و با فدراسیون بلژیک در این راستا مذاکراتی را انجام داده است. ضمن اینکه بازی شیرهای اطلس با ازبکستان در همین ماه نیز رسمی شده است. ازبکستان در کازابلانکا به مصاف مراکش خواهد رفت. وبسایت رسمی فدراسیون فوتبال ازبکستان هم خبر انجام این بازی را منتشر کرد.

طبق اعلام برخی منابع معتبر، مسئولان فدراسیون مراکش بر اساس درخواست هرو رنارد در حال رایزنی با فدراسیون های مختلفی از جمله لهستان هستند تا بازی دوستانه با سایر تیم های ملی برگزار کنند.

پس از قرعه کشی جام جهانی روسیه، مراکشی ها برنامه آماده سازی خود را بر طبق بازی های دوستانه مقابل بلژیک، لهستان، ازبکستان و اردن چیده اند البته ممکن است برخی از این بازی ها عوض شود یا اینکه شاید مجبور شوند تنها ۲ بازی دوستانه در فیفادی های ماه مارس انجام دهند.

هرو رنارد به همراه رئیس فدراسیون مراکش برنامه آماده سازی این تیم را به گونه ای چیده است که پس از اتمام لیگ های فوتبال اروپا در تاریخ ۲۱ ماه می، آماده سازی خود را در مرکز ملی در شهر المعموره آغاز کند و یک هفته بعد به کشور سوئیس و کمپ آماده سازی این کشور سفر کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا