برانکو: در هر چهار جام به دنبال حداکثر نتیجه هستیم

به گزارش بصیرنیوز،برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با حضور در نشست خبری درباره دیدار با بادران گفت: بازی پرهیجانی انجام دادیم و انتظار چنین بردی را مقابل یک حریف جنگنده داشتیم. بادران محکم و با انگیزه بازی کرد و قصد غافلگیری ما را داشت. بازی که مقابل ما به نمایش گذاشتند جایگاهشان در لیگ دست یک را توجیه کرد.

او افزود: همه می‌دانند ما چه برنامه فشرده‌ای پیش رو داریم. من قبل بازی به بازیکنانم گفتم که فقط برد می‌خواهم. بابت این پیروزی به بازیکنانم تبریک می‌گویم. بعد از چهار روز دوباره با نفت آبادان بازی داریم.
سرمربی پرسپولیس ادامه داد:‌ در جام حذفی مهمترین مسئله صعود به مرحله بعد است. دلیل این هم این است که در بازی‌های لیگ به دلیل طولانی بودن فرصت جبران دارید؛ اما در جام حذفی هیچ چیز قابل جبران نیست.

برانکو در ادامه درباره فشرده بودن برنامه ‌بازی‌های پرسپولیس تصریح کرد: ما اهدافمان را از قبل اعلام کردیم. من در لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا، جام حذفی و سوپر جام ایران دنبال حداکثر نتیجه هستم. ما توانستیم در سوپرجام قهرمان شویم، در لیگ قهرمانان آسیا تا نیمه نهایی صعود کردیم، در نیم فصل اول قهرمان شدیم و الان هم توانستیم به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی صعود کنیم.
او گفت: ما از این بازی‌ هم نگران بودیم و می ترسیدیم دوباره غافلگیر شویم؛ اما اهداف و کیفیت‌مان را هیچ وقت پنهان نمی‌کنیم و می‌دانیم که کارمان خیلی سخت است. ما نشان دادیم که بازیکنان خوبی در اختیار داریم و به همین جهت دلایل زیادی برای خوش‌بینی داریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی کردن تیمش با یک هافبک دفاعی بیان کرد:  ما حتی یک لحظه بادران را دست کم نگرفتیم و قبل از بازی امروز بازی آنها را در ورزشگاه تماشا کرده‌ بودیم. تمام نقاط قوت آنها از جمله نفوذ به کناره‌ها و ارسال بازیکنانشان به روی تیر یک را آنالیز کرده بودیم. ما به ربیع‌خواه استراحت دادیم و همینطور به چند نفر دیگر از بازیکنانمان تا به باقی بازیکنانمان هم بازی برسد. اما به هیچ عنوان قصدمان دست کم گرفتن لیگ نبوده است. ما با همین ترکیب در مقابل الهلال در نیمه نهایی لیگ قهرمانان نیز بازی کردیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا