پیوس: در اوایل بازی بادران را دست کم گرفتند

به گزارش بصیرنیوز،فرشاد پیوس در پایان دیدار پرسپولیس و بادران گفت: بازی بدی نبود در نیمه اول بادران عملکرد بدی نداشت اما پرسپولیس از حریف سرتر بود. پرسپولیس در حفظ توپ و طراحی حملات بهتر کار کرد و توانست در این بازی سخت برنده شود. یک مقدار در ابتدای بازی حریف را دست کم گرفته بودند اما رفته رفته شرایط بهتر شد.

وی در مورد عملکرد بادران عنوان کرد: بادران دوندگی بسیار خوبی داشت به هر حال چه زمانی فرصت رویارویی با پرسپولیس را دارد کی برسد که آنها بتوانند با پرسپولیس روبه‌رو شوند به همین خاطر از انگیزه فراوانی بهره بردند. پرسپولیس از بادران خیلی بهتر کار کرد. در ابتدا یک مقدار حریف را دست کم گرفتند ولی در نیمه دوم شرایط به سود پرسپولیس شد.

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با وضعیت این تیم، عنوان کرد: پرسپولیس در حذفی و لیگ موفق خواهد شد. من فکر می‌کنم پرسپولیس سه هفته زودتر بتواند در لیگ برتر به قهرمانی برسد.

پیوس در مورد حضور هواداران پرتعداد بادران عنوان کرد: به هر حال آنها برای یک کارخانه بزرگ هستند و امروز هم حضور پرشوری داشتند در سپیدرود که ما بودیم وضعیت به همین شکل و هواداران سکوها را به خود اختصاص دادند بادران تیم بدی نیست اما پرسپولیس سخت‌تر بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا