ورزشگاه آزادی میزبان قرعه کشی جام حذفی!

به گزارش بصیرنیوز، سعید فتاحی مسئول برگزاری کمیته مسابقات سازمان لیگ بعد از دیدار پرسپولیس و بادران اعلام کرد پرسپولیس در دیدار با نفت آبادان در روز سه شنبه میزبان خواهد بود و این موضوع بی نیاز به قرعه کشی انجام شد؛ زیرا پرسپولیسی ها در دیدار قبلی مهمان بودند.

همچنین فتاحی در صحبت های خود تاریخ های ۲۷ و ۲۸ آذر ماه را به عنوان زمان برگزاری دیدارهای مرحله بعدی جام حذفی اعلام کرد تا به این ترتیب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری برگزار شود.

نکته جالب صحبت های فتاحی اما مکان برگزاری مرحله نیمه نهایی جام حذفی بود. فتاحی ورزشگاه آزادی را به عنوان محل برگزاری این اتفاق دانست و اعلام کرد که روز سه شنبه و بعد از دیدار پرسپولیس و نفت آبادان در این ورزشگاه، قرعه کشی مرحله نیمه نهایی با کمک صدا و سیما در محل برگزاری بازی انجام می شود.

مسئولان سازمان لیگ پیش از این قرعه کشی جام حذفی را در حاشیه برنامه ۹۰ و در محل ساختمان یکی از اسپانسر های سازمان لیگ برگزار کرده بودند و هر بار نیز انتخاب ها را با توجیهاتی مانند “مشابه با فوتبال روز دنیا” مطرح می کردند؛ اما مطمئنا برگزای قرعه کشی در حاشیه یک دیدار جام حذفی ابتکاری منحصر به فرد در فوتبال ایران است؛ به ویژه آنکه دو تیم تراکتورسازی و استقلال خوزستان در همان روز در اهواز به مصاف یکدیگر می روند و نمایندگان این دو تیم کار سختی برای حضور در تهران خواهند داشت!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا