انصارالله: ملت یمن حق خود را خواهند گرفت

به گزارش بصیرنیوز،سخنگوی جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که ملت این کشور حق خود را از متجاوزان خواهند گرفت.

به گزارش المسیرة، محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله گفت که ادامه وحشی‌گری ائتلاف متجاوز سعودی، لکه ننگی بر پیشانی جامعه جهانی به شمار می‌رود.

وی در صفحه خود بر روی توییتر نوشت: جنایتی که جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی شب گذشته در حریب‌القرامیش واقع در استان مأرب انجام دادند، جنایتی فجیع است.

عبدالسلام گفت که ملت یمن حق خود را خواهند گرفت.

شب گذشته در پی حمله هوایی به کاروان عروسی در ناحیه بیت عرفج و هیسان در منطقه حریب القرامیش در استان مارب، ۱۰ زن شهید شدند.

پدر دو تن از شهدا به خبرنگار المسیره گفت: جنگنده های متجاوز زنان را که پای پیاده از عروسی در روستای بنی شجاع به روستای هیسان در حریب القرامیش باز می گشتند، هدف قرار دادند.

وی افزود: این جنگنده ها همچنین تلاش کردند تا در جنایت مشابهی، یک خودروی حامل زنان را هدف قرار دادند که به خواست خداوند تلفاتی به همراه نداشت و زنان قبل از انهدم خودرود، از آن پیاده شدند.

جنگند‌ه‌های ائتلاف متجاوز سعودی و مزدوران نیز هر روز مناطق مسکونی یمن و زیرساخت‌های این کشور را هدف حملات هوایی، زمینی و دریایی قرار می‌دهند.

عربستان سعودی ضمن ائتلاف با برخی کشورهای عربی منطقه از ششم فروردین ۹۴ حملات گسترده علیه یمن را کلید زد تا از این طریق بتواند «عبدربه منصور هادی» رئیس‌جمهوری مستعفی و فراری یمن را به قدرت بازگرداند که این حملات به‌جز ویرانی یمن و کشتار هزاران انسان بی‌گناه نتیجه‌ای برای رژیم سعودی نداشته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا