آقای بازیگر بازگشته از شبکه جم با ظاهری متفاوت + عکس

به گزارش بصیرنیوز،نمناک: سعید ابراهیمی فر بازیگر و کارگردان کشورمان که چندی پیش به شبکه جم پیوسته بود با ظاهری متفاوت در موزه سینما حاضر شد.

چندی پیش که تب رفتن بازیگران و چهره های سرشناس به شبکه جم داغ بود و بسیاری از بازیگران به این شبکه پیوستند نام سعید ابرهیمی فر کارگردان پیشکسوت کشورمان نیز در بین اسامی مهاجرت کننده ها دیده میشد. اما بسیاری از چهره ها مهاجرت کرده با ندامت و پشیمانی به کشور بازگشتند و زندگی آرامی را در پیش گرفتند. سعید ابراهیمی فر از جمله کسانی بود که با پشیمانی راه بازگشت به کشور را در پیش گرفت.سعید ابراهیمی فر

بازگشت سعید ابراهیمی فر از شبکه جم

سعید ابراهیمی فر، بازیگر سینما و کارگردان فیلم سینمایی «شاید عشق نباشد»، با ظاهر متفاوت در موزه سینما حاضر شد.ابراهیمی فر از جمله بازیگرانی است که پس از قطع همکاری با شبکه جم ترکیه به تازگی به کشور بازگشته است.

سعید ابراهیمی فر

سعید ابراهیمی فر بازیگر و کارگردانی که از جم بازگشت

سعید ابراهیمی فر (زادهٔ ۱۴ فروردین ۱۳۳۵ در تهران) کارگردان، نویسنده و بازیگر سینمای ایران است. این کارگردان پیشکسوت دارای تحصیلات ناتمام در رشتهٔ مهندسی فیزیک و سینما است.

سعید ابراهیمی فر

سعید ابراهیمی فر بازیگر و کارگردانی که از جم بازگشت

وی فعالیت سینمایی را به عنوان دستیار کارگردان در فیلم صف به کارگردانی علی اصغر عسگریان آغاز کرد. نخستین تجربهٔ سینمایی او نگارش فیلمنامهٔ مأموریت به کارگردانی حسین زندباف بود.از دیگر فعالیت های ابراهیمی فر می توان به تهیه کنندگی فیلم و ساخت تیزرهای تبلیغاتی اشاره کرد.

سعید ابراهیمی فر

سعید ابراهیمی فر بازیگر و کارگردانی که از جم بازگشت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا