در دفاع از ولایت لکنت نداشته باشید/ اگر وقتتان در فضای مجازی برای اسلام‌ و انقلاب باشد یار امام عصر هستید

به گزارش بصیرنیوز،حجت‌الاسلام حمید رسایی در جمع بابلی‌های حاضر در مسجد محدثین این شهرستان با اشاره به ایام بصیرت اظهار کرد: موضوع مهدویت یکی از اصلی‌ترین‌و اساسی‌ترین موضوعاتی است که ما با آن روبرو هستیم و در حقیقت پایان بشر و راهی است که از روز اول شروع شده است.

وی افزود: موضوع مهدویت در ادیان مختلف آمده و اختصاص به شیعیان ندارد، در مورد مصداق این که مهدی آخر الزمان چه کسی است اختلاف نظرهایی هست در ادیان و مذاهب اما در رابطه با اینکه منجی خواهد آمد و بشر را نجات خواهد داد یک اتفاق نظری وجود دارد به همین دلیل مردم در ادیان و مذاهب مختلف این موضوع برایشان مهم است.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یک عده‌ای از این علاقه و محبتی که در بخش‌های مختلف جوامع مختلف هست، چه اسلامی و غیراسلامی، چه شیعه و غیر شیعه سو استفاده می‌کنند، داشتیم کسانی را که خودشان را به عنوان مهدی آخرالزمان معرفی کردند، از آن طرف دشمنان اسلام هم موضوع مهدویت برایشان مهم است و برایش تلاش می‌کنند، تحریف کنند، نگذارند که این موضوع و فرهنگ گسترش پیدا کند.

حجت‌الاسلام رسایی تصریح کرد: ما در دوره‌ای هستیم که بر اساس روایات و شواهد به دوره ظهور نزدیک است، زمان نمی‌شود تعیین کرد اما ویژگی‌هایی که بیان شده بعضی‌هایش رخ داده و بعضی از علما معتقدند همانطور که ما یک دوره غیبت ضغری داشتیم و بعد غیبت کبری و قبل از ظهور حقیقی قبلش باید اتفاقاتی بیافتد و آمادگی هایی ایجاد شود.

وی افزود: انسان می‌تواند مومن باشد اما سقوط کند و روی برگرداند مثل زبیر، مثل طلحه و دیگران،حالا در انقلاب ما نمی‌شود؟ قرآن می‌گوید می‌شود پس می‌شود یک نفر نخست‌وزیر امام باشد اما بعدا سقوط کند،می شود کسی رییس‌جمهور باشد اما بعدا سقدط کند، اصلا زمان ریاست جمهوری‌اش هم خیلی خوب باشد اما سقوط کند، بستگی به عملش دارد.

مدیر مسئول هفته نامه ۹ دی گفت: از ریزش‌ها نترسید، دلمان خالی نشود، در شرایط کنونی برخی شبهه‌ای وارد می‌کنند به‌ویژه بعد فتنه ۸۸ این است که می‌گویند با این روالی که‌شما می‌روید دیگر چیزی نمی‌ماند.

یک‌بار با آقای زیباکلام مناظره کردیم، ایشون گفتن چه انقلابیه درست کردید، نخست‌وزیر و روئسای جمهور را می‌گویید سران فتنه،ما گفتیم قائم مقام رهبری هم داشتیم که عاقبتش به خیر نشد، ما ریزش داشتیم اما رویش هم داشتیم.

رسایی اذهان کرد: بارها رهبر انقلاب فرمودند که جوان‌های امروز خیلی بهتر از جوان‌های دوره قبل هستند، جوان‌های امروز نه ستم شاهی را درک کردند، نه دوران خرداد و اصلاحات آمریکایی، نه منافقین را درک کردند اما واقعا از ما جلوترند، امثال شهید حججی ها.

عضو سابق کمیسیون فرهنگی مجلس تاکید کرد: ریزش‌ها دلمان را خالی نکند، ریزش طبق قاعده اگر حرکتی سالم باشد رویش به‌دنبال دارد، شاید در یک انقلاب فقط ریزش باشد آن یعنی مریضی، هم ریزش و هم رویش لازم است.

وی یادآور شد: انقلاب سالم انقلابی نیست که فقط جذب کند، کما اینکه انقلاب رسول هم جاذبه داشت و هم دافعه چون آدم‌ها تغییر می‌کنندو شرایط متفاوت می‌شود، یک عده از اول اعتقاد نداشتند.

رسایی اظهار کرد: خدا انقلاب را دوست دارد چون وقتی آمریکایی‌ها در طبس به ما حمله کردند هیچ کس خبر نداشت اما هواپیماهایی که آمدند به امر خدا زمین خورد، ما یک ترقه هم شلیک نکردیم، اگر انقلاب نتیجه نداشت، در این۳۸ سال گذشته ۳۸۰ بار این انقلاب سرنگون شده بود وقتی هست یعنی تلاش نتیجه داده، البته دشمن ما هم زرنگ است و برنامه دارد.

نویسنده کتاب “مثل مدرس” در ادامه با اشاره به دیگر ویژگی‌های یاران امام‌زمان(عج) تاکید کرد: در برابر مومنین متواضع و در مقابل کفار محکم باشند، نمی‌شود جامعه ایمانی و متدین را حمله کنی، انگ بزنی و بعد در مقابل کفار عزیز باشی و در برابر کفار بلرزی، متاسفانه الان برعکس است. به جای اینکه اشدا علی‌الکفار و رحمابینهم باشد، اشدا بینهم و رحما علی‌الکفار است.

وی گفت: سال ۹۲ گفتیم این لگن تهش سوراخ است به مردم دروغ نگویید، مگر می‌شود با کسی که دعوا داری، بروی در خانه‌اش و بگویی فشاری که تو داری به من می‌آوری دارد مرا بیچاره می‌کند، او اصلا اصل و اساس تو را قبول ندارد پس بیشتر فشار می‌آورد.

حجت‌الاسلام رسایی ادامه داد: برخی در سال ۹۲ در دانشگاه تهران گفتند خزانه خالی است و همان سال مهرماه در سازمان ملل در رسانه‌های بین‌الملل دوباره گفتند خزانه‌مان خالی است واقعا این چه نوع برخوردی است.

این عضو جبهه پایداری افزود: می‌گویند ما را چه به مشکملات سایر کشورها مثل یمن، عراق، سوریه و دیگر کشورها ولی واقعا اگر امام عصر می‌خواهد ظهور کند تا جهان را از عدل و داد پر کند پس نگاهش جهانی است پس تو هم که می‌خواهی یار امام‌زمان(عج) باشی باید مثل او باشی،با یک ضرب‌المثل نمی‌شود قائده الهی را جابه جا کرد و زینب(س) در یک روز ۱۸ مصیبت دید و این را نگفت.

وی با تاکید بر مسئله جهاد در راه خدا اظهار کرد: یاران امام عصر اهل جهادند، یاران امام آدم‌های تنبل نیستند، شیعه‌های ساکت و محافظه‌کار نیستند، جهاد گاهی نظامی و گاهی فرهنگی است اگر اهل جهادی یار امام زمانی، اگر وقت می‌گذاری در فضای مجازی برای نجات اسلام و انقلاب نه اینکه پیام فوروارد کنی، جوک بگویی و بخندی.

نماینده دوره هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بسیاری از این فضاهای مجازی اهداف اسلام را می‌توانند جهت ترویج فرهنگ اسلامی و ایمانی محقق کند این یعنی جهاد، اگر درست درس می‌خوانی، درست کاسبی می‌کنی این‌ها هم جهاد است.

رسایی دیگر ویژگی یاران امام‌زمان(عج) را نترسیدن از ملامت‌ها دانست و افزود: نمی‌ترسند از ملامت ملامت کننده‌ها یعنی جنگ روانی روی آن‌ها تاثیر نمی‌گذارد، بسیاری از مسئولین ما، حزب اللهی‌های ما و آدم‌های خوب ما از ملامت می‌ترسند مثلا حجاب می‌کنی، خودت را می‌پوشانی می‌گویند امل، این جنگ روانی است پس نباید ترسید.

وی یادآورشد: در همین مجلس شاهدیم در بزنگاه‌ها بعضی وقت‌ها فضاهایی درست می‌کنند که طرف نمی‌تواند تکان بخورد، از همه جهت فشار می‌آورند، چرا عده‌ای ساکت‌اند؟ چون جنگ روانی تاثیر گذاشته و موقعیت و عنوانش را می‌خواهد و دوست ندارد روزنامه‌ها به او حمله کنند و از تهاجم رسانه‌ای می‌ترسد.

عضو جبهه پایداری با تاکد بر اصل ولایت فقیه اذعان کرد: در دفاع از ولایت لکنت نداشته باشید، عمار ویژگی‌اش این بود بله وقتی به شما انگ می‌زنند نترسید چون زمانه طوری شده فتنه‌گرایانی که باید اعدام می‌شدند طلبکار شدند، اما باید سفت و محکم بایستیم.

حجت‌‌الاسلام رسایی تصریح کرد: ۹ دی نزدیک است برایش برنامه داشته باشید ولی و رهبر ما گفته ۹ دی یوم الله است یعنی روز خدا، یعنی روزی که در آن قدرت الهی نمایش داده شد می‌خواهند عوض کنند.

وی در پایان گفت: شماهایی که برای دفاع از انقلاب تلاش می‌کتید و به ماها انگ می‌زنند و فحش می‌دهند اما دست بر نمی‌داریم اگر این ویژگی‌ها را دارید یار امام‌زمان(عج) هستید و اگر ندارید تلاش کنید تا این ویژگی‌ها را پیدا کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا