چشمک تاریخی قهرمانی به شفر! +عکس

به گزارش بصیرنیوز،

استقلال فردا این شانس را دارد تا با شکست تیم قدیمی ایران جوان بوشهر که هم اکنون در لیگ یک فعالیت می کند بدون رقیب به سمت قهرمانی در جام حذفی پیش برود.

پرسپولیس امروز در یکی از عجیب ترین بازی های جام حذفی و در حالی که شاگردان برانکو در یک فصل رویایی امیدوار به کسب دوگانه در لیگ و جام حذفی بودند، با تساوی یک بر یک در وقت های اضافه و قانونی در پنالتی از صنعت نفت شکست خورد تا مدعی اول کسب جام از این رقابت ها حذف شود.

اما تراکتورسازی متحول شده یحیی گل محمدی هم امروز با تمام ستاره های سربازی که جذب کرده است برابر استقلال خوزستان قعر جدولی شکست خورد تا یک تیم قدرتمند دیگر هم از این رقابت ها حذف شود.

اما شاید میهمان ناخوانده مرحله نیمه نهایی جام حذفی خونه به خونه بابل باشد، تیمی که با شکست گسترش فولاد به این مرحله رسیده است تا جواد نکونام ثابت کند در مسیر تبدیل شدن به یک مربی بزرگ قدم بر می دارد.

نکته مهم این است که ۳ تیمی که به مرحله نیمه نهایی جام حذفی راه پیدا کرده اند هیچ وقت تجربه قهرمانی در جام حذفی را نداشته اند و استقلال در صورتی که فردا اسیر شگفتی جام حذفی نشود و بتواند ایران جوان را شکست بدهد، بی تردید شانس اول قهرمانی در این رقابت ها محسوب می شود.

در بین ۳ تیمی که به مرحله نیمه نهایی جام حذفی صعود کرده اند، هیچ کدام بین ۵ تیم اول جدول نیستند و این بهترین فرصت برای شفر و شاگردانش است که بتوانند با قهرمانی در جام حذفی فصل ناکام خود را فراموش کنند.

برای مربی های خارجی که کارشان را در تیم های پرهوادار استارت می زنند هیچ چیز ایده آل تر از کسب جام در فصل اول نیست و حالا به نظر می رسد شفر بهترین شانس را برای رسیدن به این موضوع دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا