ما می‌خواهیم مازندران را به نام شهدایش بشناسند/ وظیفه مسئولان در استان شهیدپرور مازندران بالاست

به گزارش بصیرنیوز،

در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید عارف کایدخورده حجت‌الاسلام روح‌الله ترابی‌نسب از هم‌رزمان شهید با بیان اینکه در نسل چهارم جنگ، جنگ نیابتی در حال اجراست اظهار کرد: جنگ پنجم، جنگ عزم و اراده‌ها خواهد بود که هرچه اراده بیشتری وجود داشته باشد، میدان نبرد آن‌طرف گسترده‌تر خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در هشت سال دفاع مقدس بیش از ۲۰۰ هزار شهید تقدیم کرده‌ایم، گفت: کشورهای عربی، غربی و جعلی و کودک کش اسرائیل بعد از انقلاب سه ضلع مثلثی را تشکیل دادند که همه نسل‌های جنگ را علیه ایران پیاده کنند.

این رزمنده و مدافع حرم دلیل وقوع این اتفاق را به وجود آوردن حرف برتر توسط کشورمان ایران دانست و خاطرنشان کرد: ما در دانشگاه انقلاب همه دوره‌ها را پشت سر رهبر انقلاب طی کرده‌ایم.

ترابی‌نسب یادآور شد: مازندران هرگز فراموش نمی‌کند روزی را که در این دیار علویان فقط در یک روز ۶۵۰ تابوت بر دستان مردم تشییع شد.

وی وظیفه مسئولین استان را با توجه به این دیار شهیدپرور بسیار بالا دانست و متذکر شد: مسئولیت در این استان با جاهای دیگر فرق می‌کند.

این مدافع حرم با انتقاد از عدم وجود تبلیغات مناسب درباره شهدا از منطقه محمودآباد تا رامسر گفت: زمانی پلاک‌های کشف حجاب در این مناطق متعلق به مسافران بود اما امروز پلاک‌ها، پلاک‌های مازندران شده است!

حجت‌الاسلام ترابی‌نسب با بیان اینکه ما امروز جذب تبلیغات الکتریکی دنیا شده‌ایم، خاطرنشان کرد: عارف کایدخورده ها دنبال مرام و مسلک دیگری بودند. ما باید پای اعتقاداتمان بایستیم تا خدا برایمان هزینه کند.

وی با اشاره به اینکه امروز هر کس حرف برتر را بزند برنده است، گفت: این شهدا دست‌پرورده مردی هستند که حرف برتر داشت و اروپا با همه عزم و اراده‌اش نتوانست در برابر تفکر خمینیسم بایستد.

این مبلغ دین در پایان با انتقاد از سیاسی کردن شهدا متذکر شد: شهید و شهدا را سیاسی نکنید فقط ضد آرمان‌های آنان عمل نکنید. ما می‌خواهیم مازندران را به نام شهدایش بشناسند نه ساحل و جنگل و دریا.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا