بازگشت جابر انصاری به تمرینات استقلال

به گزارش بصیرنیوز،تمرین بعدازظهر امروز آبی‌پوشان در حالی برگزار شد که زلزله شب گذشته تهران، سوژه صحبت تمام بازیکنان و اعضای کادر فنی بود.

اولین تمرین استقلال پس از پیروزی سه بر صفر این تیم برابر ایرانجوان بوشهر از مرحله یک چهارم جام حذفی کشور در زمین ورزشگاه صنایع دفاع برگزار شد.

قبل از شروع تمرین، تمامی بازیکنان و اعضای کادر فنی در خصوص زلزله شب گذشته صحبت می‌کردند.

سجاد شهباززاده و وریا غفوری غایبان تمرین امروز بودند؛ وریا با اجازه کادر فنی در تمرین حاضر نبود و سجاد شهباززاده هم به دلیل حضور در کلینیک و مداوای مصدومیتش.

آبی‌پوشان در حالی امروز تمرین خود را انجام دادند که آلودگی هوا بسیار زیاد بود و مربی‌ دروازه‌بان‌های این تیم با ماسک، گلرها را تمرین می‌داد.

جابر انصاری که به دلیل مصدومیت، دو بازی اخیر تیمش را از دست داده بود، امروز در تمرینات گروهی شرکت کرد.

قبل از شروع تمرین، وینفرد شفر دقایقی با بازیکنانش صحبت کرد.

پس از صحبت‌های سرمربی، بازیکنانی که روز گذشته به میدان رفته بودند، ۳۰ دقیقه ریکاوری کرده و سپس راهی سونا و استخر شدند و دیگر بازیکنان زیر نظر اعضای کادر فنی، یک فوتبال درون تیمی را برگزار کردند.

با توجه به اینکه آبی‌پوشان باید روز یکشنبه مقابل صنعت نفت به میدان بروند، احتمال دارد فردا تمرین این تیم تعطیل باشد و تنها روز شنبه یک جلسه تمرین سبک را برگزار کنند.

تیم فوتبال استقلال تهران روز یکشنبه (سوم دی ماه) و از ساعت ۱۶:۳۰ از هفته شانزدهم لیگ در ورزشگاه آزادی میزبان صنعت نفت تهران خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا