دهیاران برای روستای خود برنامه کوتاه مدت داشته باشند

به گزارش بصیرنیوز،

حسین زاهدی‌خطیر در نشست شوراها و دهیاران بخش مرکزی سیمرغ با مسئولان شهرستان در مسجد روستای تنبلا، اظهار کرد: تعدادی از طرح‌های هادی روستاهای بخش مرکزی نیمه کاره است که انتظار می‌رود دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها و بنیاد مسکن به این امر توجه جدی داشته باشند که بتوانیم تا پایان سال جاری فازهای نیمه کاره را به اتمام برسانیم.

وی افزود: با توجه به اینکه ۳ ماه تا پایان سال باقی‌مانده است، شوراها و دهیاران باید برای روستای خود برنامه کوتاه‌مدت داشته باشند، تا بتوان شاهد تغییرات قابل‌توجهی نسبت به سال گذشته در روستاها باشیم.

بخشدار بخش مرکزی سیمرغ با اشاره به اینکه نمایندگان مردم در روستاها باید یک برنامه میان‌مدت تا پایان سال آینده و یک برنامه درازمدت هم در طول عمر ۴ ساله خدمت خود به مردم طرح‌ریزی کنند، اظهار کرد: تلاش می‌کنیم تا در سال جاری همهٔ دهیاران بخش مرکزی سیمرغ بیمه تأمین اجتماعی شوند.

وی در ادامه به اهمیت مقوله امنیت اشاره و تأکید کرد: از شوراهای اسلامی و دهیاران می‌خواهیم در ورودی و خروجی روستاها حتماً دوربین مداربسته نصب کنند تا دغدغه روستائیان برطرف شود.

زاهدی خطیر در بخش دیگری از سخنانش خواستار همدلی متقابل میان شوراها و دهیاران با مدیران اجرایی شد و تصریح کرد: شوراها و دهیاران از جهت پیگیری امورات مردمی، نماینده بخشدار در دستگاه‌ها هستند که در این راستا انتظار داریم در اسرع وقت به کار آن‌ها به‌صورت ویژه رسیدگی شود.

بخشدار بخش مرکزی سیمرغ در پایان از شوراهای اسلامی و دهیاران خواستار برگزاری ورزش همگانی به‌صورت منظم در روستاها شد تا نشاط عمومی در این مناطق پررنگ‌تر شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا