تساوی ذوب‌آهن برابر مشکی پوشان

به گزارش بصیرنیوز، دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر عصر دیروز آغاز شده و در یکی از این رقابت‌ها ذوب‌آهن، تن به تساوی بدون گل برابر تیم مشکی پوشان داد.

هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر با برگزاری چهار بازی آغاز شده و ذوب‌آهن با یک امتیاز خانگی، در رده هفتم جدول قرار گرفت.

تیم فوتبال ذوب‌آهن در نیم فصل اول لیگ برتر، نتوانسته بود عملکرد خوبی داشته باشد و با کسب نتایج متوسط در میانه‌های جدول قرار گرفت. سبزپوشان اصفهانی در شرایطی به میزبان تیم مشکی پوشان رفته بودند که این دیدار نخستین محک برای ۲ خرید پر سروصدای این تیم به شمار می‌رفت.

حضور بختیار رحمانی و میلاد فخرالدینی، ۲ بازیکنی که با درخواست قلعه‌نویی به این تیم اضافه شده‌اند و به نوعی جایگزین ۳ بازیکن سرباز ذوب‌آهن محسوب می‌شوند، مورد انتقاد بسیاری از کارشناسان و فوتبال دوستان اصفهانی قرار گرفته‌اند. شاگردان امیرخان در این دیدار تیم برتر میدان بودند و در یک بازی تهاجمی موقعیت‌های بسیاری ساختند.

اما دفاع منطقی تیم مشکی پوشان و درخشش دروازه‌بان این تیم، آن‌ها را در رسیدن به گل ناکام گذاشت. بازیکنان ذوب‌آهن از همان دقایق ابتدایی نیمه نخست بازی را تهاجمی آغاز کردند اما مهاجمان این تیم قدر موقعیت‌ها را ندانستند به ویژه مرتضی تبریزی که بهترین موقیت نیمه نخست با بی دقتی از دست داد و نتوانست دروازه خالی را باز کند.

نیمه دوم این دیدار با بازگشت قاسم حدادی‌فر همراه بود، وی که در ابتدای فصل در برابر همین تیم مصدوم شده و نیم فصل اول را از دست داد، جایگزین ربیع عطایا شد. در این نیمه نیز با وجود اینکه ذوب‌آهن مالک زمین و توپ بوده و حملات زیادی را انجام داد اما در نهایت شاگردان عنایتی توانستند مانع از گلزنی سبزپوشان اصفهانی شوند.

این دیدار در شرایطی به تساوی بدون گل رسید که این تک امتیاز برای هیچ کدام از ۲ تیم مفید نبوده و دستاوردی در پی نداشت. دوئل قلعه‌نویی با شاگرد سابق خودش که از جذابیت‌های این دیدار به شمار می‌رفت، هیچ برنده‌ای نداشت. شاید تنها نکته مثبت این مسابقه برای هواداران ذوب‌آهن بازگشت قاسم حدادی فر بازیکن ارزشمند این تیم به میدان بود.

این مسابقه در شرایطی برگزار شد که استقبال چندانی از آن توسط تماشاگران نشده بود. نکته جالب توجه در پایان بازی ذوب‌آهن برابر مشکی پوشان شعارهایی بود که بر ضد قلعه‌نویی توسط اندک هواداران این تیم سر داده شد.

دست هواداران درد نکند

امیر قلعه‌نویی در نشست خبری بعد از تساوی بدون گل مقابل مشکی‌پوشان، گفت: از نظر کیفی بازی بسیار خوبی انجام دادیم. فکر می‌کنم گلر ما اصلا روی زمین نیفتاد.

وی افزود: در بازی امروز نمی‌توانیم خیلی مسائل فنی را بیان کنیم، ما ۵ ،۶ موقعیت مسلم داشتیم اما از آنها استفاده نکردیم. دروازه‌بان ما حتی روی زمین هم نیفتاد. بازی بسیار خوبی انجام دادیم اما متأسفانه در نیمه دوم بازیکنان حریف دائم روی زمین می‌افتادند. امیدوارم رفته رفته به شرایط بهتری برسیم و بتوانیم بهتر کار کنیم. زمان مفید فوتبال در اروپا ۶۰ دقیقه و در آسیا ۴۵ دقیقه است اما امروز این زمان بسیار کمتر بود چرا که حریف دائم روی زمین می‌افتاد.

سرمربی ذوب آهن در مورد شعار هواداران علیه او تصریح کرد: دستشان درد نکند.

وی در مورد اینکه اسماعیل شریفات و کی‌روش عملکرد خوبی دارند، تصریح کرد: آنها خوب بودند، بختیار رحمانی و میلاد فخرالدینی که تازه به تیم اضافه شدند هم خوب کار کردند. آنها وظیفه خود را به خوبی انجام دادند. ما فوتبال خوبی بازی کردیم اما باز هم باید تیم را تقویت کنیم. به یکی، دو بازیکن دیگر نیاز داریم، در کل تیم ما خوب بود ولی از موقعیت‌ها استفاده نکردیم.

قلعه‌نویی در مورد قاسم حدادی‌فر تصریح کرد: او تازه از بند مصدومیت رها شده و در بازی امروز کیفیت خیلی خوبی نداشت اما روز به روز آماده‌تر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا