تبدیل آنلاین فرمت فایل‌های مختلف

به گزارش بصیرنیوز،شاید شما هم در برخی مواقع به‌شدت به تبدیل فرمت یک فایل نیاز پیدا کرده‌اید. برنامه‌های زیادی در این زمینه برای کاربران فراهم شده که توسط آن‌ها می‌توان انواع و اقسام فرمت‌ها را به هم تبدیل کرد.

اما استفاده از این اپ‌ها، مخصوصا زمانی که به‌صورت نصب شده در دسترس نیستند و شما هم برای کارتان‌ عجله دارید، اصلا کاربردی نیست و وقت زیادی از شما می‌گیرند.

در این بخش برای شما راه چاره‌ای داریم و آن استفاده از وب‌سایت www.online-convert.com است. توسط این وب سایت می‌توانید با سرعتی بسیار بالا فرمت‌ فایل‌های‌تان را عوض کنید.

online-convert، تعداد زیادی از فرمت‌های موجود را پشتیبانی می‌کند و توسط آن قادر خواهید بود تا تقریبا تمامی فایل‌های تصویری، صوتی، اسنادی و فشرده شده را تبدیل کنید.

کار با این سایت بسیار آسان بوده و تنها باید وارد آن شوید و در گروه فایل مورد نظر با کلیک بر روی کشوی موجود، فرمتی را که می خواهید فایل به آن تبدیل شود، انتخاب نمایید.

پس از انتخاب بر روی دکمه GO بزنید تا صفحه جدید برای‌تان باز شود. در این صفحه باید فایل اصلی را در سایت قرار دهید. نکته جالب این‌جا است که شما قادر هستید هم با آپلود کردن فایل و هم با قرار دادن لینک و بدون دانلود آن، فایل را برای تبدیل وارد سایت کنید.

پس از این که فایل را انتخاب کردید، یک‌سری تنظیمات اضافی در بخش پایینی قرار گرفته که می‌توانید با دستکاری کردن آن‌ها، به نتیجه بهتری برسید.

در آخر بر روی Convert File کلیک کنید تا فایل شما تبدیل شود. پس از تمام شدن فرآیند تبدیل، فایل آماده دانلود شده و می‌توانید از آن استفاده کنید.

نظر شما در رابطه با این وب‌سایت تبدیل کننده آنلاین چیست؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا