از ۱۲ کاسب امین فریدونکنار تجلیل به عمل آمد

به گزارش بصیرنیوز،ابوالقاسم فرجی در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز، اظهار کرد: در فریدونکنار برای سومین سال پیاپی از ۱۲ کاسب امین این شهرستان تجلیل به عمل آمد.

وی افزود: انتخاب کاسب امین در فریدونکنار دشوار نیست چرا که ۱۰ درصد شهدای اصناف مازندران به این شهرستان تعلق دارد و این نشان دهنده سابقه دینی مردم فریدونکنار است.

فرمانده حوزه بسیج اصناف فریدونکنار با اشاره به اینکه در زمان انقلاب دو زندانی سیاسی از فریدونکنار وجود داشت که هر دو از بازار بودند، خاطرنشان کرد: سابقه ایثارگری، انقلابی و اجتماعی بودن، مشارکت و مقید بودن به اصول های ارزشی در کنار هم رخی از شاخصه‌های معرفی کاسب امین بوده است.

فرجی با بیان اینکه بسیاری از بازاریان فریدونکنار در هنگام نماز اول وقت، محل کسب خود را تعطیل کرده و به نماز می‌روند، یادآور شد: از فریدونکنار چندین بار افراد مختلف به عنوان کسبه و رئیس اتحادیه نمونه در استان و کشور تجلیل شدند و اینگونه قدردانی‌ها سابقه فراوانی در این شهرستان دارد.

وی افزود: در زلزله کرمانشاه نیز در مدت کوتاهی بسیاری از کمک‌ها از بازار بود و این مسائل انتخاب افراد را به دلیل فراوان بودنشان سخت می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا