جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در فریدونکنار/ دریافت اعتبار ۲۳ میلیون تومانی برای ایجاد شانه محور آمل به فریدونکنار

به گزارش بصیرنیوز محمدحسن داداشی در جمع مسئولان فریدونکنار در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان، اظهار کرد: پرونده مسکن مهر در بخش دولتی در فریدونکنار بسته شده است و تنها ۴ پروژه تعاونی‌های این شهرستان باقیمانده است.

وی افزود: ساخت مسکن مهر فرهنگیان، مهر یکم، جوانان و شکوه همچنان در حال پیگیری است.

رئیس اداره راه و شهرسازی فریدونکنار با بیان اینکه نظارت بر ساخت و سازهای غیرمجاز مسکن در این شهرستان به خوبی صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: ساخت و سازهای شهری با همکاری نظام مهندسی و بقیه مسئولان مربوطه هر دوشنبه بازدید مستمر صورت می‌گیرد.

رئیس اداره راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه از ساخت و سازهای غیرمجاز در شهر و روستا جلوگیری می‌شود، تصریح کرد: حفظ و صیانت از املاک دولتی و اراضی مربوط به مسکن، آزادسازی املاک دولتی و خارج کردن متصرفان از املاک دولتی در دستور کار قرار گرفت.

داداشی با بیان اینکه هزار و ۲۵۰ مترمربع اراضی اعیانی در فریدونکنار آزاد شده است، خاطرنشان کرد: در فریدونکنار ۱۱ هزار و ۵۰۰ مترمربع عرصه آزادسازی شده است.

وی با بیان اینکه راه روستایی در کوچک بیشه محله و نوائی محله آسفالت شده است، تصریح کرد: آسفالت راه روستایی منقارپی، اوکسر و زاهدکلا نیز در دستور کار قرار دارد.

رئیس اداره راه و شهرسازی با اشاره به اینکه با اشاره به اینکه طرح مرمت و بازسازی دوربرگردان و شانه‌های آمل به فریدونکنار را در دستور کار قرار دارد، خاطرنشان کرد: برای مرمت و بازسازی شانه‌سازی محور آمل به فریدونکنار ۲۳ میلیون تومان اعتبار دریافت شد.

داداشی گفت: آغاز به کار مجدد پل تقاطع خیابان ولیعصر نیز در دستور کار قرار گرفت و در حال ساخت و بتن ریزی پی‌های آن هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا