فضای رسانه‌ای جناح اصلاح‌طلبان رامسر چه خواب‌هایی برای آینده دیده‌اند؟!

به گزارش بصیرنیوز،

چندی است که حال و روز رسانه‌ای اردوگاه‌اصلاح طلبان رامسر در فضایی مسکوت و بی رمق قرار گرفته‌است.

روزی خبر از جابجایی در راس مدیریت رسانه‌ی مکتوب وابسته به‌این جریان به گوش می‌رسد و روزی دیگر اخباری از اختلاف در بین بزرگان و فعالین حوزه خبر در این اردوگاه به بیرون درز می‌کند.

این در شرایطی است که نشریه‌ی مربوط به لیدر جریان اصلاحات شهرستان رامسر، که مدیر مسئولی آن به تازگی در اختیار این شخص قرار گرفته بود، قریب به سه ماه‌است که زیر چاپ نرفته و حال با گذشت این چند ماه، اخباری مبنی بر انحلال و لغو مجوز آن شنیده می‌شود.

در کنار این موارد، فضای سیاسی-رسانه‌ای شهرستان به ناگاه شاهد ایجاد کانال تلگرامی از سوی چهره‌ی جدید خبرنگاری شهرستان با همکاری فرزند لیدر همان جریان سیاسی مذکور می‌شود که در کمتر از دو ‌ماه تعداد اعضای آن به رقم عجیب حدود ۱۲ هزار عضو می‌رسد!

این در حالی است که در حالت طبیعی، لااقل در فضای رسانه‌ای شهرستانی با جمعیت نسبی ۷۰ هزار نفر، از حیث حقیقی بودن اعضای یک ‌کانال، جذب این تعداد از مخاطب برای یک کانال خبری آن هم با توجه به غلبه‌ی فکری صرفاً یک مشی و گرایش سیاسی خاص بر نحوه‌ی اداره آن رسانه، اندکی غیر عادی بنظر می‌رسد که نا خودآگاه‌ اذهان را برای اهل فن به خرید ممبرهای غیرواقعی و یا مخاطب از نوع فیگ سوق می‌دهد.

نکته‌ی جالب‌تر آن است که کانال مزبور، از حدود چند هفته پیش در کمایی خبری و اغمایی رسانه‌ای قرار گرفته‌ است که ریزش ناگهانی اعضای آن، مهر تاییدی بر این مدعا است.

 با این توصیف پس از دورانی که طیف اصلاح طلبان رامسر خود را یکه تاز فضای رسانه‌ای شهرستان می‌دانست و به دلیل خود برتربینی رسانه‌ای از حیث حاکمیت جناحی در حوزه رسانه، کوچک‌ترین نقدی را از جریان رقیب بر نمی‌تابید، اکنون در حوزه‌ی خبری به جایگاهی منفعلانه رسیده‌است.

جایگاهی که روزی سلایق مختلف جریان اصلاح طلبی را در حوزه‌ی رسانه ذیل یک محور نسبتاً واحد در بر می‌گرفت، ولی اکنون در مداری قرار دارد که هر از چندگاهی خبری مبنی بر خروج بخشی از بدنه رسانه‌ای این جریان به بیرون مخابره می‌شود که بی شک از نقش لیدر سیاسی اصلاحات رامسر در این از هم گسیختگی نباید به سادگی عبور کرد.

به واقع این پرسش‌های مهم در زمان کنونی بی پاسخ مانده‌است؛

درخواست‌ها و اهداف رسانه‌ای و سیاسی این جریان در چه جهتی است که به جدایی و اختلاف بازوان فعال خبری و رسانه‌ای در طول این سال‌ها انجامید!؟

و به راستی در پستوی سیاسی- رسانه‌ای اصلاحات رامسر چه می گذرد؟! این جریان حاکم و مستقر برای انتخابات آینده از هم‌اکنون چه خواب‌هایی را تدارک دیده است؟!.

منبع: بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا