هشدار یک نماینده مجلس نسبت به افزایش بی رویه قیمت بنزین

به گزارش بصیرنیوز،حجت‌الاسلام محمدمهدی افتخاری نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۳ دی) پارلمان، در تذکری شفاهی، نسبت به احتمال افزایش قیمت بنزین واکنش نشان داد و گفت: این روزها صحبتهایی درباره افزایش قیمت‌ها، به‌خصوص قیمت بنزین مطرح می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم توان افزایش قیمت‌ها را ندارند، اظهار داشت: ما نمایندگان مجلس وظیفه داریم که نسبت به سیاست دولت در افزایش قیمت‌ها واکنش نشان دهیم.نماینده مردم فومن و شفت در مجلس تصریح کرد: ما باید از حق مردم دفاع کنیم؛  مردم شرایطی ندارند که بتوانند افزایش قیمت‌ها را تحمل کنند.

حجت‌الاسلام افتخاری با تأکید بر اینکه در شرایط اقتصادی موجود که دولت آن را رقم زده، قدرت خرید مردم کاهش یافته است و فرزندان‌شان نیز بیکار هستند، گفت: مسائله بیکاری و رکود در اقتصاد جزو دغدغه‌های مسئولان است، که لازم می‌دانم از تریبون مجلس نیز آن را بیان کنم تا مشکلات رفع شود.

وی خطاب به رئیس‌جمهور، گفت: اگر به دنبال افزایش قیمت‌ها هستید، حداقل بودجه سازمانهای بدون خروجی و حقوق مسئولان را کاهش دهید؛ شما وعده داده بودید که از وضعیت مردم آگاه هستید، چرا به این موضوع توجه نمی‌کنید؟

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس در پایان خاطرنشان کرد: برخی پیشنهاد نصف قیمت جهانی را برای افزایش قیمت بنزین مطرح کرده‌اند که این مسئله تورم را افزایش می‌دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا