توزیع هزار بسته اقلام بهداشتی رایگان در میان دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی فریدونکنار

به گزارش بصیرنیوز،سیدعظیم اسماعیل‌زاده در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز، اظهار کرد: در اقدامی ابتکاری از سه سال پیش تاکنون مجمع خیران سلامت تشکیل شد و به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

وی با بیان اینکه هدف از تشکیل این مجمع در گام نخست حمایت‌های بهداشتی فراگیر از مدارس دولتی آسیب‌پذیر و دانش‌آموزان این مدارس بوده است، تصریح کرد: در گام های بعدی به صورت یکپارچه تمامی مدارس و دانش‌آموزان زیر پوشش قرار می‌گیرند.

مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار خاطرنشان کرد: تاکنون اقدامات کوچک اما موثری از جمله توزیع خرما در کنار شیر در میان دانش‌آموزان، تجهیز جعبه کمک‌های اولیه برخی از مدارس و همچنین کمک به بهسازی سرویس‌های بهداشتی مدارس آسیب پذیر انجام شده است.

اسماعیل‌زاده تأکید کرد: هدف ما اقدامات فراگیرتر در راستای ارتقای سلامت و بهداشت  تمامی دانش‌آموزان فریدونکنار است.

وی تصریح کرد: در همین راستا در نخستین اقدام عملی در سال جاری با مصوبه هیئت مدیره این صندوق، ۱۰۰۰ عدد مسواک و خمیردندان، برای تمامی دانش‌آموزان پایه اول مشغول به تحصیل در مدارس دولتی شهرستان فریدونکنار تهیه و به صورت رایگان توزیع شد.

مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار خاطرنشان کرد: صندوق خیران سلامت متشکل از تعدادی از همکاران فرهنگی است و منابع مالی آن نیز با کسر مبلغی از حقوق ماهیانه این همکاران تامین می‌شود.

اسماعیل زاده ابراز امیدواری کرد: در اقدامات بعدی این صندوق و با رشد تعداد اعضا و منابع مالی آن، اقدامات موثرتری را در راستای ارتقای مسائل بهداشتی و سلامت دانش آموزان شهرستان فریدونکنار انجام می‌گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا