۹ دی رفراندوم ملی در دفاع از جمهوری اسلامی بود

به گزارش بصیرنیوز،رحمان میرزازاده در گفت‌وگو با خبرنگار بصیرنیوز، اظهار کرد: یکی از شگردهای استکبار پس از شکست در مسائل نظامی، اقتصادی و سیاسی، استفاده از فرصت‌های انتخاباتی است.

وی تصریح کرد: غرب برای دستیابی به اهداف خود با هزینه‌های بسیار کلان، مزدورانی را استخدام می‌کند تا در اذهان مردم با ایجاد شائبه تقلب در انتخابات تشویش ایجاد کنند.

این کارشناس سیاسی با بیان اینکه افرادی غافل و قدرت‌طلب، کشور را به ناآرامی کشیدند، خاطرنشان کرد: فتنه ۸۸ نیز از این دست از حرکات مزدوران غرب بود، مزدورانی که در عاشورای آن سال، در صدد براندازی نظام برآمدند.

میرزازاده با اشاره به اینکه تغییر ادبیات سیاسی غرب در برابر کشور، از مهم‌ترین هزینه ها در بخش سیاست خارجی بود، گفت: بعد از این فتنه آمریکا به طور علنی گفت که حاضر است در براندازی این نظام به مخالفان کمک کند.

وی با تاکید بر اینکه مردم هیچ‌گاه دست از ولایت برنمی‌دارند، خاطرنشان کرد: از آثار و برکات ۹ دی کنار رفتن نقاب ها بود و انقلابیون واقعی از مدعیان دروغگو مشخص شدند.

این کارشناس سیاسی با اشاره به اینکه حماسه ۹ دی، یک رفراندم ملی در دفاع از جمهوری اسلامی ایران و رهبری بود، تصریح کرد: ۹ دی موجب افزایش مشروعیت و مردمی بودن این نظام شد و دشمنان را ناامید کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا