رفتار نامناسب والدین از علل اصلی آسیب اجتماعی در دانش‌آموزان است

به گزارش بصیرنیوز، سیدعظیم اسماعیل‌زاده در نشست صمیمی با نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی از سیاست‌های اداره آموزش و پرورش فریدونکنار اظهار کرد: تحول در آموزش و پرورش یکی از سیاست‌های اصلی این اداره است و در این مسیر تا جایی که امکان داشت به دنبال تغییرات نبودیم والبته هرچند برخی از تحولات نیاز به تغییر هم دارد.

وی با بیان اینکه شایسته سالاری در انتخاب مدیران موثر است، خاطرنشان کرد: ۵۰ درصد از انتخاب معلمان مدارس در زمان سازماندهی،در اختیار مدیران مدارس قرار داده شده است.

مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار تصریح کرد: تمام تلاش ما بر این است تا کلاس درس برای معلم و دانش‌آموز،محیطی امن و آرام باشد.

اسماعیل‌زاده با اشاره به اقدامات موثر در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی، گفت: با توجه به کمبود منابع مالی در اجرای اقدامات لازم برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در مدارس و در بین دانش آموزان، اما آمار دانش‌آموزان مزدوج و مطلقه کاهش پیدا کرده است.

وی رفتارهای نامناسب برخی والدین را از علت‌های اصلی آسیب‌های اجتماعی دانش‌آموزان برشمرد و افزود: بیشترین آسیب‌های اجتماعی مربوط به دانش‌آموزان بدسرپرست است.

مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار خاطرنشان کرد: آسیب‌های اجتماعی دانش‌آموزان فریدونکناری نسبت به شهرهای همجوار کمتر است و البته باید کارهای بیشتری برای کاهش این آسیب‌ها انجام شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا