لزوم تهیه اطلس توسعه در فریدونکنار / اقتصاد دریامحور، کاهش زباله و معرفی برنج از کارهای فرماندار جدید

به گزارش بصیرنیوز، علیرضا یونسی در آئین تودیع و معارفه سرپرست فرمانداری فریدونکنار در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان، اظهار کرد: فرماندار جدید فریدونکنار باید برای توسعه شهرستان در امور مختلف فرهنگی سیاسی اقتصادی و اجتماعی تلاش کرده و از ظرفیت‌های موجود استفاده کند.

وی خاطرنشان کرد: مشکلات اقتصادی، بیکاری و اجتماعی از جمله مواردی است که باید به فرموده رهبری به این موارد بیشتر اهمیت داده شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران تصریح کرد: قانونمندی و توجه به ظرفیت‌ها باید مورد توجه مدیران باشد چراکه دشمن به دنبال مجموعه ضد انقلاب برای گسترش شکاف در بین مردم و مسئولان است.

یونسی با اشاره به اینکه نمونه بارز جنایت دشمنان جمهوری اسلامی مربوط به اتفاقات اخیر است، یادآور شد: بسیاری از پیام‌های ارسال شده برای ایجاد تنش در جمهوری اسلامی از خارج از کشور بود که با به کارگیری تمامی ظرفیت‌ها از جمله شبکه‌های مجازی و حتی سازمان جهانی در پی ضربه زدن به کشور بودند که خوشبختانه کاری از پیش نبردند و ملت ایران دست رد به سینه آن‌ها زدند.

وی با بیان اینکه آثار ظلم دشمنان همیشه مشهود است، گفت: نیروی انتظامی، اداره اطلاعات، سپاه پاسداران و نیروهای قضایی و اعضای شورای تامین مازندران به خوبی توانستند حوادث اخیر را مدیریت کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران ادامه داد: استان مازندران سالانه بیش از ۴۰ میلیون گردشگر دارد که یکی از ویژگی های جذب توریست این استان داشتن امنیتی پایدار است و این امر جان مایه توسعه در استان است.

یونسی گفت: کسانی که در حوادث اخیر نقش داشتند باید تاوان سوءاستفاده‌های خود را بدهند و البته مردم مازندران با بی‌توجهی به جریانات اخیر نقش بسیار خوبی را در خنثی کردن آن داشتند.

وی با تاکید بر اینکه  هر حرکتی که امنیت عمومی را به خطر بیاندازد با آن برخورد می شود، یادآور شد: برای ساختن استان آباد باید وحدت وجود داشته باشد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران بر لزوم تهیه اطلس توسعه شهرستان تاکید کرد و  گفت: نصیری (سرپرست جدید فرمانداری) باید نسبت به تهیه اطلس فرهنگی، اقتصادی و سیاسی تلاش کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: اقتصاد دریا محوری ، کاهش زباله و پسماند، فرهنگ سازی تفکیک زباله، برندسازی برای معرفی برنج فریدونکنار از جمله مواردی است که باید مدیران فریدونکنار آن را با جدیت دنبال کنند.

وی با بیان اینکه مدت مسئولیت مسئولان بسیار کم است، تصریح کرد:  همه باید تلاش کنند که رضایت مردم و خدا فراهم شود و هرکسی که نسبت به این امور جدیت داشته باشد موفق است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا