معاون فرماندار در معارفه رئیس جدید ورزش فریدونکنار

تشکیل مجمع خیرین ورزشی به طور جدی پیگیری شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، حجت الله عصمتی در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فریدونکنار، اظهار داشت: خدمت در شهرستانی که به نام سردار شهید حاج حسین بصیر مزین است توفیق می خواهد، شهری که شهید و شهادت مهمترین گفتمان در آنجا می باشد.

DSCN5356

وی با بیان اینکه ایران کشوری جوان است تصریح کرد: حضور قشر جوان و داشتن برنامه برای این قشر نیاز به یک مدیر متفکر و برنامه محور دارد، همانطور که دوستان فرمودند فریدونکنار شهری ورزشکارپرور با ظرفیت بسیار بالایی است.

عصمتی اذعان داشت: با توجه به مشکلاتی که کشور در زمینه مالی با آن روبه رو بود نباید منتظر جذب بودجه های تخصیص یافته از سوی دولت باشید بلکه برای برون رفت از مشکلات اعتباری شهرستان به دنبال تشکیل مجمع خیرین ورزشی بروید.

معاون فرماندار فریدونکنار با بیان اینکه نماینده مردم شهرستان های بابلسر و فریدونکنار در مجلس و فرماندار این شهرستان ظرفیت های خوبی در زمینه ورزشی محسوب می شوند، گفت: ورزش یک امر پرمخاطب در جامعه است و همه باید به توسعه این امر در فریدونکنار کمک کنیم.

وی با بیان اینکه از لحاظ نیروی انسانی و مکان اداره تربیت بدنی فریدونکنار با مشکل مواجه است، عنوان داشت: اگر به یک مدیر امکانات، ابزار و بودجه ندهیم و از او بخواهیم که بهترین نتایج را به ارمغان بیاورد نمی تواند نتیجه مناسب را کسب کند آن هم در شهری چون فریدونکنار که ورزش پرور است.

معاونت توسعه منابع و نیروی انسانی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران نیز در این مراسم اظهار داشت: بنا بر دستور استانداری محترم نیروهای جدیدی به اداره ورزش و جوانان شهرستان فریدونکنار اضافه خواهد شد تا در بحث کمبود نیروی انسانی با مشکل مواجه نشوند.

علوی خاطرنشان کرد: امیدواریم بحث تشکیل مجمع خیرین ورزشی که بنای آن توسط آقای قدیمی در این شهرستان گذاشته شد از سوی آقای کلیچ ادامه یابد تا فریدونکنار به هدف خود برسد.

فرشید قدیمی در این مراسم اظهار داشت: در مدتی که در فریدونکنار حضور داشتیم توفیقات خوبی حاصل شد، برای اولین بار در لیگ کشتی و تکواندو کشور شرکت کردیم و در رشته های متفاوتی چون وزنه برداری، قایقرانی، کشتی و تکواندو توانستیم مدال های با ارزشی را بدست آوریم.

وی تصریح کرد: امکانات هیچگاه به طور آرمانی در اختیار ما قرار نداشت و با توجه به اینکه در سال گذشته با مشکلات مالی رو به رو بودیم سعی کردیم از تمام ظرفیت های موجود استفاده کنیم و خود را یک فریدونکناری فرض نمائیم.

قهرمان کلیج رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان فریدونکنار نیز در این مراسم گفت: من به عنوان یک سرباز در خدمت جوانان و شهروندان فریدونکناری خواهم بود و از راهکارها و نظرات دوستان در پیشبرد اهدافمان استفاده خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: فریدونکنار در زمینه ورزش از استعداد بالایی برخوردار است و جایگاهی ویژه در سطح کشور دارد و حضور چهره های بین المللی و ملی مسئولیتمان  را ۲ برابر می کند.

کلیج با بیان اینکه منابع، امکانات و بستر های ورزشی در این شهرستان در جایگاه مطلوبی قرار ندارد، اذعان داشت: با توجه به ظرفیت بالا در زمینه ورزشی، برای رسیدن به نقطه هدف به حمایت همه مسئولین نیازمندیم.

رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان فریدونکنار گفت: این شهرستان به احداث سالن های ورزشی تخصصی نیازمند است تا ورزش هایی چون تکواندو و کشتی که در فریدونکنار از قدمت بالایی برخوردار است بتوانند در شرایط مناسب تری به تمرین بپردازند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا