روغنی: طارمی برای ادعایش باید اسم بیاورد

به گزارش بصیرنیوز،

ابوالفضل روغنی در خصوص صحبت‌های مهدی طارمی در یک برنامه تلویزیونی ۹۰ مبنی بر اینکه از جایی به او گفته شده بود که در نیم‌فصل دوم اگر در پرسپولیس بماند برایش بد می‌شود، گفت: من واقعاً برنامه ۹۰ را ندیدم و خبری هم از صحبت‌های طارمی ندارم. بعید می‌دانم که چنین مسئله‌ای صحت داشته باشد؛ چراکه کلیه ارکان باشگاه با همه قوا خواستار حضور طارمی در باشگاه پرسپولیس بودند. باوجوداینکه به هزار و یک دلیل از طارمی گله داشتیم اما علاقه‌ای به جدایی‌اش نداشتیم. چه برانکو و چه اعضای هیأت مدیره باشگاه اصرار داشتند که طارمی در پرسپولیس بماند،‌اما او با تصمیم خودش از این تیم رفت و حالا اگر ادعایی کرده خودش باید پاسخگوی آن باشد.

وی تصریح کرد: من در زمان حضور طاهری در پرسپولیس نبودم و دو ـ سه ماه آخر حضور او به باشگاه آمدم. او یک رفتار مدیریتی خاص داشت که من آن را قضاوت نمی‌کنم اما با اطمینان می‌گویم از زمانی که گرشاسبی مدیریت باشگاه را در اختیار گرفته، به‌هیچ‌عنوان نه او و نه اعضای هیأت‌مدیره در مسائل فنی و امور داخلی تیم دخالت نکرده و نمی‌کنند. با صداقت این را می‌گویم.

عضو هیأت‌مدیره باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: صحبت‌های طارمی را قضاوت نمی‌کنم چون اطلاعی از آن ندارم. او اگر راست می‌گوید باید اسم بیاورد و این‌طور نمی‌شود که یک حرفی را مطرح کرد و همه را در هاله‌ای از ابهام قرار داد. وقتی کسی حرفی می‌زند یا باید جسارت داشته باشد و نام ببرد یا این‌طور حرف نزند.

روغنی اضافه کرد: گرشاسبی و برانکو بارها با طارمی حرف زدند تا او در پرسپولیس بماند اما او با تصمیم خودش به قطر رفت، حالا هم اگر حرفی زده باید خودش از آن دفاع کند و این موارد به ما ارتباطی ندارد. نمی‌دانم او شب گذشته

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا