لزوم اجرای کابل‌کشی خط فیبرنوری در تمامی ساختمان‌های جدید

به گزارش بصیرنیوز، محمدعلی لاغری فیروزجایی رئیس اداره مخابرات فریدونکنار در گفت‌وگو با بصیرنیوز با اشاره به نحوه اجرای خط فیبرنوری اظهار کرد:  در سال گذشته فیبر نوری در محدوده خط پلاژ تا مسکن مهر جوانان اجرایی شد و تا مسجد فاطمه زهرا و محدوده ساحلی رو به روی باغ پرندگان ادامه داشته است.

وی با اشاره به اینکه واگذاری این سیستم نیز آغاز شد و چند مشترک نیز از ما سرویس گرفتند، خاطرنشان کرد: از مزایای این سرویس پیشتیبانی از ۱۰۰ مگابایت از لحاظ سرعت اینترنت است و همچنین در وقت مردم صرفه‌جویی می‌شود.

رئیس اداره مخابرات فریدونکنار با بیان اینکه  سرویس فیبرنوری قابل اعتماد است و خطوط تلفن نیز بر رو این سرویس اجرا می‌شوند، تصریح کرد: فار جدید اجرای فیبرنوری از میدان درنا به سمت پل میلاد نیز آغاز شد و در فاز اولیه ۲ هزار متر با همکاری شورای شهر و شهرداری را مدنظر داریم که با ترمیم خط فیبرنوری افزایش سرعت را شاهد هستیم و با این کار بخش زیادی از مشکلات ارتباطی مردم در این مناطق برطرف می‌شود.

لاغری فیروزجایی بر لزوم اجرای کابل‌کشی خط فیبرنوری در تمامی ساختمان‌های جدید تاکید کرد و افزود: هزینه اولیه این کابل‌کشی کمی زیاد است اما مزایای آن بسیار بیشتر از اجرا است و برای اجرای این‌کار از مجریان بومی بهره گرفته شد.

وی یادآور شد: با فیبر نوری قطع و وصل شدن اینترنت برطرف شده و سرعت اینترنت به چیزی در حدود ۱۰ برابر افزایش پیدا می‌کنند.

رئیس اداره مخابرات فریدونکنار اظهار کرد: تمامی خدماتی که در مخابرات ارائه می‌شود دفاتر پیشخوان اجازه دارند آن‌ها را انجام دهند

لاغری فیروزجایی ادامه داد: مشترکان می‌توانند درخواست‌های خود اعم از ثبت‌نام تلفن، درخواست ای دی اس ال و غیره را از سامانه شرکت مخابرات ایران انجام دهند و اگر ثبت‌نام تلفن همراه با ای دی اس ال باشد شامل ۲۰ درصد تخفیف برای مشترکان می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از سرویس های ارائه شده سرویس ای دی اس ال بر روی سیم مسی هزار متری مرکز است که تا سرعت ۵۰ مگابایت می توان سرویس دهی کرد

رئیس اداره مخابرات فریدونکنار تصریح کرد: مشترکان برای جلوگیری از مصرف کاغذ می‌توانند از طریق سامانه ۲ هزار قبوض خود را پرداخت کنند و پس از پرداخت یک روز مکالمه رایگان درون شبکه‌ای هدیه دریافت می‌کنند.

لاغری فیروزجایی یادآور شد: مشترکانی که قابلیت فور جی را دارند با مراجعه به دفتر خدمات مشترکان سیمکارت خود را تبدیل به یو سیم کنند و سیم کارت‌های اعتباری ۲۰ و دائمی ۱۵ گیگ اینترنت دریافت کنند.

وی با اشاره به اینکه مخابرات ترافیک قابل توجهی به مشترکان می دهد، گفت: با توجه به اینکه مخابرات سرعت‌های بالا به مشترکان ارائه می‌دهد به نفع آنها است که از این سرویس‌ها استفاده کنند و اگر مشترکانی که از این سرویس استفاده کنند به ۲۰ نفر از مشترکان پیش پرداخت و ۲۰ پس پرداخت داشته باشند در قرعه کشی روز ۲۷ مرداد روز جهانی مخابرات شرکت کرده و ۲۰ میلیون تومان جایزه دریافت می‌کنند.

رئیس اداره مخابرات فریدونکنار به طرح پیشنهادی جوایز و نحوه قرعه کشی خریداران سرویس های جدید نیز اشاره کرد و افزود: مشتریان بر اساس سرویس‌های خریداری شده شامل سرویس با سرعت ۵۱۲ کیلوبایت بر ثانیه ۵ امتیاز، یک مگابایت ۱۰ امتیاز، ۲ مگابایت ۲۰ امتیاز، ۴ مگابایت ۴۰ امتیاز، ۸ مگابایت ۸۰ امتیاز و ۱۶ مگابایت ۱۶۰ امتیاز دریافت می‌کنند.

لاغری فیروزجایی خاطرنشان کرد: نحوه امتیازدهی به این صورت است که جمع امتیازات ثبت‌نام، همراهی و سرعت خواهد بود و بر اساس همین امتیاز و سرعت نسبت آن در قرعه کشی شانس برنده شدن خواهند داشت.

وی تصریح کرد: همچنین نحوه امتیازدهی همراهی به این گونه است که مشتریان پیش پرداخت با توجه به  زمان قرارداد یک، سه، چهار ۶ و ۱۲ ماهه، ضرب در ۱۰۰ امتیاز همراهی دریافت می‌کنند..

رئیس اداره مخابرات فریدونکنار در پایان گفت: مشتریان پس پرداخت با توجه به زمان خرید سرویس و محاسبه زمان تا اول اردیبهشت ۹۷ ضرب در ۱۰۰ امتیاز دریافت می‌کنند و می‌توانند با تلفن همراه ۰۱۱۲۰۱۱۷ تمامی خرابی‌ها را در سامانه‌ها ثبت کنند و پیگیر مشکلات خود باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا