بهمن؛ ماه چیدن میوه انقلاب برای ملت ایران

به گزارش بصیرنیوز، ماه بهمن برای ایران مانند نهالی است که پس از سال‌ها تر و خشک کردن، میوه داده است و هم‌اکنون زمان چیدن آن و تناول کردن است.

وقتی صدای پای بهمن از کوچه پس کوچه‌های خاطره‌ها به گوش می‌رسد، گویی شهیدانند که آمده‌اند برای بیعت دوباره برای هشدار و تذکر و بیداری.

بهمن که از راه می‌رسد شهیدان پیمان نامه‌ی خونین شهادت را برای تجدید امضای تک تک ما می‌آورند تا فراموش نکنیم که باغبان لاله‌ها امام مهربان بود و سایبان لحظه‌ها، نگاهش هنوز هم نگران باغمان است.

هر بهمن امام است که دوباره بر بال ملائک به دیدارمان می‌آید و کوچه های باغمان را پر از نسترن و نیلوفر می‌کند، گام‌هایش همه جا یاس می‌کارد و گل محمدی به خانه‌ها هدیه می کند.

آرزوهای ملت ایران در بهمن ۵۷ به تحقق رسید، روزها به شتاب از پی آمدند و فرصتی برای تیرگی باقی نگذاشتند، چنان که شب ها فانوس فریادهای (الله اکبر) بر بام سرنوشت این ملت، درخشش دو چندان یافت و خورشید این قوم از پس سال‌ها تبعید به ایران بازگشت.

امام آمده است، انقلاب به لبخند پیروزی دل سپرده است و دهه ی فجراندک اندک شکوه جاودانه اش را به رخ می‌کشد. خورشید در جشنی بی غروب بر بام روشن جهان ایستاد و تولد جمهوری محمد (صلی الله علیه و اله و سلم) را نظاره کرد.

هلهله پیروزی در گوش خانه‌ها و خیابان‌ها پیچید و عطر گلاب و صلوات در ساحل آرامش انقلاب، مواج شد، صمیمی‌ترین فصل زندگی ما در بهمن آغاز شد و در سایه ی خورشیدی‌ترین مرد قرن به بام عام تفضل و رحمت الهی راه یافتیم و صبح روشن آزادی را به تماشا ایستادیم.

بهمن همیشه در راه است و ملت‌ ایران باید مانند بهمن استکبار را له کنند و در یاد خودکلام حضرت خمینی را ادامه داده چراکه راه امام از کلام امام نشات می‌گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا