اطاعت از ولایت‌فقیه رمز پیروزی انقلاب اسلامی است

به گزارش بصیرنیوز،

محمد اسلامی در مراسم نمادین نواختن زنگ انقلاب در بابل اظهار کرد: امام‌ راحل زمانی که انقلاب را تشکیل دادند و طنین این انقلاب باشکوه را به صدا درآوردند، همه ملت ایران و مظلومان جهان را به بیداری فراخواندند.

وی افزود: امروز در شرایطی چهلمین سال از انقلاب اسلامی را آغاز می‌کنیم که ملت ایران توانست با ایستادگی توطئه‌های دشمنان را برطرف و کشور از بحران‌‌های مختلف عبور کند.

استاندار مازندران ادامه داد: زنگ انقلاب، زنگ اخلاق، خداباوری و خودباوری است، با نواختن زنگ انقلاب، صدای عزت و سربلندی ایران را به گوش جهانیان می‌رسانیم، برای همین عزت و سربلندی انقلاب کردیم تا در مسیر ذلت نباشیم و سرنوشت خود را به دست ملت خود تعیین کنیم، ما در انقلاب از خود گذشتیم و به خدا پیوستیم.

این مسئول با تاکید بر اطاعت از ولایت‌فقیه یادآور شد: اطاعت از ولایت‌فقیه رمز پیروزی انقلاب اسلامی است، اگر ما توانستیم انقلاب کنیم زیرا متحد بودیم و گوش به فرمان رهبر سپردیم اما هرجا که تفرقه داشتیم، گرفتار شدیم.

اسلامی تصریح کرد: در جشن انقلاب باید با آرمان‌های امام راحل(ره)، مقام معظم رهبری میثاقی دوباره ببندیم و با وظایف خود بیش از پیش آشنا شویم، همه ما باید به سهم خود در عزت و سربلندی کشور گام برداریم.

وی افزود: دانش‌آموزان سرمایه‌های ملت ما هستند و نباید موجبات پژمردگی نونهالان را فراهم کنیم، بلکه با تحول در نظام آموزشی و یکپارچگی تعلیم و تربیت در خانه و مدرسه به شکوفایی آنان کمک کنیم زیرا دشمن می‌خواهد این نسل شکوفا و بااستعداد ما را با حرکات مخرب خود از مسیر تعالی دور سازد، در این راه نباید از فضای مجازی غفلت کنیم درصورتی که تاثیری جدی دارد، بنابراین ما نیاز به سنگری داریم تا این دانش‌آموزان در مسیر رشد قرار بگیرند.

استاندار مازندران در پایان گفت: ملت ایران به ویژه نسل جوان ما باید به بالاترین مقام‌های علمی و برسند، امروز که همگی انقلاب را جشن می‌گیریم و گرامی‌ داریم باید به جای جای این سرزمین توجه کنیم و باید با مسئولیتی مرکب، تلاشی مضاعف و ارتباطی دائمی برای این مهم گام برداریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا