اقدام عجیب دو خانواده پس از کشف یک راز بزرگ +تصاویر

به گزارش بصیرنیوز،

سه سال پیش هنگامی که دو زن در یک بیمارستان زایمان کردند، نوزادان آن‌ها اشتباه تحویلشان داده شد. “سیوالی بورو” زن هندویی است که در این مدت مسئولیت نگهداری از رایان را بر عهده داشته است، او درباره این ماجرا گفت: حتی اگر زن دیگری رایان را به دنیا آورده، حالا من مادر او هستم.
او همچنین به این موضوع اشاره کرد که البته نگران روزی هستم که بچه‌ها حقیقت را بفهمند، نمی‌دانم چه واکنشی به تصمیم ما نشان خواهند داد.

“شهاب الدین محمد” همسر زن مسلمان هندی و پدر جنید نیز درباره این اتفاق گفت: ماجرا به زمانی بازمی‌گردد که همسرم به تفاوت‌هایی میان فرزندمان و ما مشکوک شد.

زن شهاب الدین به همسرش پیشنهاد داد که، چون همزمان با او زنی در همان اتاق زایمان داشته احتمال عوض شدن کودکان وجود دارد.

پس از پیدا کردن خانواده دیگر و با انجام آزمایش “دی ان ای” همه شگفت زده شدند، حدس زن مسلمان درست بود و نوزادان توسط پرستاران بیمارستانی در آسام جا به جا شده بودند. البته بعد از تحقیقات مشخص شد که این تنها یک اشتباه از سوی پرستاران بوده و نیت بدی در کار نبوده است.

“آنیل بورو” پدر رایان هم در این باره گفت: زمانی که پسر حقیقی من در دادگاه روی پایم نشست، بسیار بی قرار بود و دوست داشت هرچه زودتر پیش خانواده‌ای بازگردد که در این سال‌ها او را بزرگ کرده بودند.

واکنش کودک دیگر نیز هنگام مواجه شدن با خانواده اصلی خود دقیقا به همین شکل بود و این اتفاقات منجر به تصمیمی از سوی خانواده‌ها شد که حیرت همه را برانگیخت.

آنیل و سیوالی بورو در کنار رایان

در نهایت هردو خانواده در دادگاه به توافق رسیدند که همه چیز به همین وضع باقی بماند تا زمانی که بچه‌ها بزرگ شوند و خودشان برای آینده تصمیم بگیرند؛ بنابراین آن‌ها فرزندان واقعی‌شان را با خود نبردند و همه چیز به همان حالت قبل باقی ماند، زیرا کودکان حالا دیگر به زنانی که آن‌ها را بزرگ کرده بودند وابستگی شدیدی داشتند.

این جدایی برای مادران نیز بسیار سخت بود، بنابراین این دو خانواده با یکدیگر توافق کردند که هر کدام کودکی را که تاکنون نزدشان بوده پیش خود نگه دارند. قرار بر این شد که خانواده‌ها ارتباطشان را با هم حفظ کنند تا زمانی که کودکان به سن قانونی برسند و خودشان برای ادامه ماجرا تصمیم بگیرند.

دادگاه نیز از هر دو طرف ماجرا تعهد گرفت که در آینده مانع از تصمیم دلخواه کودکان نشوند.
“شهاب الدین محمد” مردی که مسئولیت نگهداری از جنید را بر عهده داشت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا